Наш Блог

הבלוג שלנו

ציוד מומלץ לעבודה בשביל מי שמסיים קורס מנעולנות

אין כמעט אדם שלא מכיר את הרגע הזה שבו הוא חוזר הביתה, מחפש בכיסים או בתיק את המפתחות - ומגלה שהם אינם. הרגע הזה מול הדלת הנעולה הוא תמיד רגע שבו נוצרת תחושה של חוסר אונים, אבל מיד אנחנו גם נזכרים שיש פתרון, ואפילו די פשוט: מנעולן. מנעולנים מספקים לנו עוד שירותים יקרי ערך כמו חילוץ, שכפול מפתחות מכל הסוגים, התאמת מפתחות ועוד. בהתאם מנעולן חרוץ ואמין יזכה לשפע הצעות עבודה ובנוסף ייהנה מעבודה מעניינת ובעיקר לא שגרתית כולל מפגש עם מגוון רחב מאוד של בני אדם. הדרך לעבודה המתגמלת כוללת כמובן קורס מנעולנות, ורצוי מקצועי ואיכותי באמת.

מה תלמדו בקורס המנעולנות של המנהל הטכני?

תוכנית הלימודים של קורס המנעולנות עשירה ומקיפה. הקורס משלב בין ידע תיאורטי להתנסויות מעשיות וכולל היכרות עם מנגנוני נעילה שונים, כולל כאלה מתקדמים, וכן יישום טכניקות פריצה רלוונטיות. בין הנושאים העיקריים שבהם תרכשו ידע הכרחי לעבודה כמנעולנים: הבנה מעמיקה של סוגי המנעולים הקיימים (תלי, איתן, רב"ל, מנעולים ביומטריים שמופעלים על בסיס טביעת אצבע ועוד), היכרות עם המנגנונים שמבצעים את הנעילה, שיטות פריצה לדלתות נעולות וטרוקות (דלתות הזזה, דלתות זכוכית, דלתות פנים, דלתות חוץ, דלתות עץ ועוד), החלפת מנגנון נעילה בדלת, התקנת מנעול, פריצה לכלי רכב (דרך דלת צד או דלת מטען), התאמת מפתח לסוויץ', חליצת מפתחות, כספות מסוגים שונים (אלקטרוניות וגם אנלוגיות) ועוד ועוד.

ציוד מתקדם ליישום הידע הנרכש

אחרי השלמת קורס המנעולנות, כשתתחילו לעבוד בתחום תזדקקו מן הסתם לא רק לידע רחב ההיקף אלא גם לציוד רלוונטי. הציוד הראשוני שמומלץ לכל מנעולן כולל פטישים בגדלים שונים ועוצמות שונות, ג'בקה קפיצית, סט בוקסות, פלאייר שפיץ, סט מברגים, סט אלנים, סט כלי דגדוג לפריצה בלי נזק, מוט ברזל מגולוון, צילינדרים שונים, ראשי דיסק וגם ארגז כלים עמיד ועם אפשרות לארגון פנימי נוח במיוחד. מומלץ להעדיף יצרנים מוכרים. באופן עקרוני כשמחפשים כלי עבודה מקיטה (כמו אלה), בוש, בלאק אנד דקר ומותגים מוכרים נוספים מבטיחים (ומקיימים) גם אמינות וגם עמידות, ולכן הם ישרתו אתכם גם בשימוש אינטנסיבי לאורך זמן רב מאוד.

מהן הדרישות להשלמת הקורס?

עוד לפני שמחפשים כלי עבודה מקיטה, בלאק אנד דקר, Dewalt וכו', כדאי כמובן להשלים את הלימודים ולקבל תעודה שמעידה על מקצועיות. על-מנת לזכות בתואר "טכנאי שירות למנעולנות - שירותי חילוץ ופריצה" נדרשת נוכחות של 80% או יותר במפגשים שמרכיבים את הקורס, הצלחה במבחני הביניים ובעיקר במבחן ההסמכה שכולל גם חלק עיוני וגם חלק מעשי (הצלחה היא ציון של 60 או יותר).

סיוע בתחילת הדרך

מכללת המינהל הטכני מושיטה לבוגרי קורס המנעולנות עזרה יקרת ערך בתום הלימודים, כך שתחילת הדרך - פרק זמן שתמיד מהווה אתגר בכל תחום ולכל אדם - תהיה פשוטה יותר. הליווי המקצועי ניתן בזמן אמת, בשטח, ומאפשר לבוגרים לבחור בין עבודה כשכירים לבין עבודה כקבלני משנה. באופן טבעי ככל שצוברים יותר ניסיון, כך מתרחב מנעד האפשרויות - ובמהירות רבה בתחום שיש בו ביקוש משמעותי לאנשי מקצוע אמינים, זמינים ומקצועיים.

הכשרה נוספת

ציוד איכותי כמו כלי עבודה מקיטה הוא דרך אחת להרשים את הלקוחות. שירות קשוב, מהיר ואדיב הוא דרך נוספת. עוד דרך היא הכשרות נוספות בתחומים ספציפיים כמו למשל השתלמות בנושא מערכות הנעילה הביומטריות שהופכות נפוצות יותר ויותר בשנים האחרונות. הכשרה זו מתבצעת בשילוב אחת החברות הבולטות בתחום, Digital Elock, ומעניקה מקדמה של ממש לכל מנעולן. גם התעודה - תעודת המתקין המוסמך מטעם חברה זו - והפרסום באתר של Digital Elock תורמים למוניטין ולביקוש לשירותיכם.

דברו איתנו בוואטספ