Наш Блог

הבלוג שלנו

הסבה מקצועית מטכנאי מיגון ואבטחה לצלם מקצועי

צעירים רבים לומדים קורסים מקצועיים כדי לרכוש מקצוע לחיים, למשל קורסים להכשרת טכנאי מיגון ואבטחה, טכנאי מזגנים וקירור, מנעולנות, טכנאי מחשבים ועוד. באמצעות קורס ממוקד, מעמיק ויחסית קצר, ניתן לרכוש את הידע הנדרש לעבודה בתחום מסוים נדרש, ובמקום להשקיע 3-4 שנים באוניברסיטה או במכללה, יוצאים לשוק העבודה עם תעודה מוכרת וזוכים לשלל אפשרויות תעסוקה, כשכירים או כעצמאים.

מה לומדים בקורס מיגון ואבטחה?

קורס טכנאי מיגון ואבטחה נחשב למסלול לימודים פופולרי ומבוקש, זהו תחום מעניין ורחב המאפשר לבוגרי הקורס להשתלב בעבודה כטכנאים בחברות שונו העוסקות בתחום, או להקים עסק עצמאי ולהציע שירות ללקוחות פרטיים ועסקיים. הקורס מכשיר טכנאי שירות למערכות מיגון ואבטחה מתקדמות. במהלך הקורס רוכשים ידע תיאורטי ומעשי במגוון נושאים, כולל התקנת מערכות שונות, איתור ופתרון תקלות, תכנות מערכות מיגון ואבטחה, תחזוקה שוטפת של המערכות, שיפורים ושדרוגים של מערכות ישנות ועוד.

בקורס מיגון ואבטחה לומדים נושאים רבים, ביניהם:

·         בסיס ויסודות החשמל ·         מבוא לאלקטרוניקה ·         מצלמות אבטחה ·         מערכות הקלטה וטלוויזיה במעגל סגור ·         בקרות כניסה ·         התקנת ותכנות מערכות לגלוי פריצה לבית או לעסק ·         תיקון, תחזוקה והתקנת מערכות אינטרקום משוכללות קורס מיגון ואבטחה נמשך כ-6 חודשים, בסיומו הבוגרים שעומדים בכל הדרישות מקבלים תעודה מקצועית מטעם המנהל הטכני ותעודה מורשה להתקנת מערכות מיגון ואבטחה. בסיום הקורס, הבוגרים יכולים לעבוד כשכירים בחברות מקצועיות ומובילות למיגון ואבטחה, כיועצים לחברות ולארגונים בנושאי מערכות מיגון ואבטחה, כמתקינים עבור חברות שונות, כאחראי מיגון ואבטחה במוסדות ובעסקים שונים, או להקים עסק עצמאי ולהציע מעטפת שירותים רחבה ללקוחות.

קורס מעניין עם מגוון נושאי לימוד

במהלך קורס מיגון ואבטחה עוסקים בקשת רחבה של נושאים, בין היתר במצלמות אבטחה מכל הסוגים, האיכויות והגדלים. כמו כן, לומדים בקורס כיצד לשלוט במצלמות מרחוק, איך להקליט באיכויות שונות ובהתאמה לצורכי המיגון והאבטחה של הלקוח, ורוכשים ידע כיצד לחבר מצלמות לרשת אלחוטית ולרשת התקשורת והמחשבים בבית הלקוח או בעסק. ההתעסקות במצלמות היא חלק בלתי נפרד מחיי טכנאי מיגון ואבטחה, במהלך הקורס יש תלמידים המגלים כי הצילום מושך אותם יותר, לכן הם יכולים ללמוד במקביל לקורס מיגון ואבטחה גם קורס צילום למתחילים וכך למעשה הם יכולים להפוך את התחביב שלהם למקצוע ראשי המאפשר להם להתפרנס בכבוד. כמו כן, אפשר לשלב בין עבודה כטכנאי מיגון ואבטחה, לבין צילום אירועים, נוף, פנים, פורטרטים וכדומה. יחד עם זאת, ברוב המקרים חיידק הצילום חזק יותר, ויש הזונחים את עולם המיגון והאבטחה לטובת קריירה הצילום. חשוב לזכור כי ברוב המקרים מתחילים בקורס צילום בסיסי המקנה את היסודות החשובים כדי לעבוד בתחום, ומומלץ ללמוד קורסים מתקדמים נוספים בצילום כדי לרכוש ולפתח מיומנויות שונות כמו צילום וידאו, טכניקות צילום באמצעות רחפנים, צילום אוכל בסטודיו, צילום פרויקטים בתחומי אדריכלות ועיצוב פנים וכיוצא בזה.

דברו איתנו בוואטספ