Наш Блог

הבלוג שלנו

האם עדיף לעשות קורס מקצועי או תואר באוניברסיטה?

אין הרבה דברים שאפשר לומר על העידן שבו אנחנו חיים בקלות כמו העובדה שזה עידן תחרותי. אפשר להרגיש את התחרות בכל תחום שאליו אנחנו פונים, בין אם מדובר על עיצוב, עריכת דין, רפואה או כל נושא אחר. זה מה שגורם לכך שכל אחד מאיתנו ירצה להיות הכי טוב במה שהוא עושה, אך השאלה היא איך מגשימים את היעד הזה. האם עלינו לעשות תואר ראשון ושני באוניברסיטה? או שאולי עדיף לעשות קורסים מקצועיים וממוקדים? האמת היא שאין תשובה אחת נכונה, אך אם אתה רוצה להתחיל את דרכך בעולם התעסוקתי כמה שיותר מהר בהחלט כדאי שתחשוב על קורס מקצועי שיכול לעניין אותך.

בקורסים מקצועיים אין בזבוז זמן

לא מעט אנשים שעשו תואר ראשון יודעים לומר שהם בזבזו את הזמן שלהם בגדול על קורסים כמו מבואות או תחומים שונים שלא קשורים באופן ישיר למה שהם רצו ללמוד. אומנם כל הידע הזה נצטבר והופך אותנו לעשירים יותר מבחינה אינטלקטואלית בסופו של דבר, אך כדי ללמוד זאת עלינו להשקיע זמן. לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לבלות על ספסל הלימודים כל כך הרבה שנים, ואם אתה שייך לאותם האנשים שרוצים להתחיל לעבוד כבר עכשיו, הרי שקורס מקצועי יתאים לך יותר. קורסים כאלה הם קורסים ממוקדים שבהם לומדים רק את מה שחשוב למקצוע עצמו ולכן כדאי לך לבחור את התחום שמעניין אותך ללמוד.

לימודים במחיר שפוי

כולנו יודעים שלא אחת קורה ששכר הלימוד לאוניברסיטאות מגיע לסכומים גבוהים מידי. לכן זה ברור שלא כולנו נוכל לעמוד בתשלום הזה בקלות, שכן כל אחד מאיתנו מגיע מרקע כלכלי שונה. זו עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לך לחשוב על קורס מקצועי, כי מי אמר שצריך להשקיע עשרות אלפי שקלים בתואר כדי להצליח בחיים? הקורסים המקצועיים אומנם עולים גם הם לא מעט אך פעמים רבות הם יכולים להוות אלטרנטיבה טובה עבור מי שרוצה להשקיע אך לא מוכן להיכנס לחובות כלכליים בגלל ההחלטה ללמוד.

דברו איתנו בוואטספ