Наш Блог

הבלוג שלנו

למה כדאי לך לעשות קורס מקצועי?

הרבה פעמים קורה בחיים שלמרות שנדמה לנו כי אנחנו מכירים את עצמנו כמו שצריך, בסופו של דבר זה לא לגמרי כך. זה מה שלא אחת מוביל אנשים לבחור לעשות את התואר הראשון כי פחות מתאים להם, דבר שאח"כ מוביל לתסכול רב. אם זה קרה גם לך ואתה לא מוצא עבודה או שאתה חושב שפשוט בחרת החלטה שגויה, כדאי שתדע שזה לא סוף העולם. אתה תמיד יכול לעשות קורס מקצועי בתחומים שונים כמו טכנאות מזגנים, טכנאות מחשבים או כל דבר אחר שמעניין אותך, וכך תוכל להתחיל לעבוד בתחום שעליו תמיד חלמת. הרבה אנשים בוחרים לעשות קורסים מקצועיים כדי לבצע הסבת מקצוע, כך שגם אתה יכול לשקול זאת אם זה מה שדרוש לך בשלב זה של החיים.

בחן את עצמך

השאלה הכי חשובה היא מה אתה רוצה ללמוד, וזה נכון בעיקר כאשר מדברים על קורסים מקצועיים. בעוד שכאשר עושים תואר ראשון מה שחשוב זה מה עושים אחר כך עם הלימודים, הרי שהקורס המקצועי הוא הרבה יותר ספציפי ומכוון מטרה. לכן כדאי שתבחן את עצמך:

-          מה מעניין אותך?

-          איפה נמצאים הכישורים שלך?

-          במה אתה יכול להיות טוב יותר?

אם תמצא תשובות לשאלות האלה יהיה לך הרבה יותר קל לבחור את התחום שבו כדאי להעמיק את הידיעות ולכן זה מומלץ.

תעודת סיום שנותנת אפשרויות

דבר נוסף שכדאי לבדוק מראש זה איזו תעודת סיום תקבל אחרי הקורס שאתה חושב לעשות. כלומר, האם היא ניתנת לך על ידי בית ספר מוכר ששמו הולך לפניו? האם את תעודת הסיום אתה מקבל אפילו בלי בחינות ורק בגלל שהגעת לכל השיעורים? כדי שלא תהיינה תקלות בנושא הזה כדאי לברר מראש מהן הדרישות שצריך לעמוד בהן כדי לקבלת את התעודה. העניין הוא שבסופו של דבר מה שקובע אם תצליח למצוא עבודות מעניינות יותר מהעבודה שעד היום עבדת בה זו שאלת תעודת הסיום. כדי להתמודד על משרה חשובה ומכניסה מבחינה כלכלית אתה צריך תעודת סיום רלוונטית ולכן כדאי שתברר את הנושא הזה לפני שאתה מחליט איפה ומה ללמוד.

דברו איתנו בוואטספ