Наш Блог

הבלוג שלנו

קורס הכשרת יועצים עסקיים

כמה פעמים בחיים שלכם נתתם עצה למישהו בתחום העסקי וחשבתם לעצמכם, אם רק היינו עובדים בזה היינו יכולים לעשות הרבה כסף, וכמה פעמים חשבתם לעצמכם שאולי זה זמן טוב לחפש מקצוע מעט שונה, מקצוע בו אתם יכולים לעזור לאנשים להגשים את החלום שלהם לפתוח עסק, לעשות כסף.

קורס הכשרת יועצים עסקיים יכול להיות המקום אתם יכולים להגשים את החלום שלכם, המקום בו אתם יכולים להגשים את המטרה שלכם ולעזור לאנשים להגשים את החלום להקים עסק משלהם או לנהל עסק בצורה נכונה. הרי זה לא סוד שעולם העסקים הוא ג'ונגל פראי שרק החזק בו שורד, לא כל אחד שיש לו רעיון טוב או ידע מקצועי יודע גם לנהל עסק ועוד להצליח בו. יועצים עסקיים שעברו קורס הכשרה מיוחד בתחום, יכולים לעזור למי שהקים זה עתה עסק או לבעלי עסקים שמתקשים להתמודד עם בעיות וסוגיות שונות שעומדות בפניהם.

מה כולל קורס הכשרת יועצים עסקיים

קורס הכשרת יועצים עסקיים הוא קורס ייעודי שמכין את דור העתיד של היועצים. מדובר ביועצים שעוברים הכשרה לעבוד עם עסקים קטנים ובינוניים, עם משפחות שמתקשות לנהל משקי בית וגורמים פרטיים אחרים. הרעיון של הקורס הוא להכין את היועץ הן לכל הזירות בו הוא אמור להתנהל ואל מול כל המאפיינים שהוא יפגוש בזירות אלו, כמו כן בקורס לומד היועץ לעתיד, מודלים שונים של עבודה, ניתוח מידע, ייעוץ והכוונה עבור הלקוחות שלו.

כך למשל, קורס הכשרת יועצים עסקיים שם דגש על:

  • שיווק בפלטפורמות שונות
  • ניתוח מודלים עסקיים של עסקים קטנים וגדולים
  • קבלת כלים לבנה בתחום הפנסיה, ביטוח, חוזים עסקיים ועוד.
  • מעבר מחברה קטנה לחברה גדולה
  • קבלת כלים לגיוס עובדים ומנהלים
  • קבלת מודלים לגיוס משקיעים
  • הבנה בתחום כלכלת בית ומשכנתא.

כפי שאפשר לראות יועץ עסקי מקבל סל כלים מאוד רחב, איתו הוא יכול לעבוד מול עסקים, בלי קשר לתחום בו הם עוסקים ולשוק בו הם מתנהלים, וכן לעבודה מול משפחות שנדרשות לייעוץ כלכלי ועסקי.

הערך הנוסף שיכול לתת יועץ עסקי

בעלי עסקים רבים מתקשים הרבה פעמים לראות איפה בדיוק וכיצד יועץ עסקי יכול לעזור להם. הטענות העיקריות שלהם הן, שהוא לא מכיר את התחום, הוא לא מכיר את העסק, הוא לא בא מהענף ולכן הוא לא ידע בדיוק מה לעשות.

אך האמת היא, שזו הסיבה מדוע הוא כן יכול לעזור. מאחר והוא לא בא מהעסק, ומאחר והוא לא מכיר את התחום עד תום, הוא יכול להביא עמו רוח חדשה, חשיבה אחרת, הוא יכול להביא איתו רעיונות אחרים. זה מה שמלמדים במסגרת קורס הכשרת יועצים עסקיים, לחשוב מחוץ לקופסא. כך היועץ יכול להביא ערך מוסף לעסק ולעזור לו להצליח.

דברו איתנו בוואטספ