Наш Блог

הבלוג שלנו

למי יתאים קורס מחשבים?

הגיע הזמן שלכם לקחת את החיים יותר ברצינות? חושבים על העתיד ולא יודעים באיזו דרך מקצועית לבחור? אם כך, השאלה הראשונה היא לא רק מה אתם רוצים ללמוד, אלא איזו מסגרת תוכל להתאים לכם. האם אתם מעדיפים ללמוד במסגרת תואר ראשון? או שאולי קורס מקצועי יוכל להיות מספיק טוב בשבילכם? קורס מקצועי, ובמיוחד אם הוא בתחום כמו מחשבים, יוכל להתאים לכם אם אתם: אוהבים את הצד הטכני של החיים, בעלי גישה טובה למחשבים ויודעים אנגלית. אומנם זה נכון שברוב המקרים לא יעשו לכם מבחן באנגלית ויסמכו על זה שאתם מעידים על הידיעות שלכם, אך בשבילכם בהחלט עדיף שתדעו אנגלית כמה שיותר טוב. למרות היום כמעט הכול מתורגם לעברית בסופו של דבר שפת המחשבים היא אנגלית, ולכן חשוב כל כך לדעת את השפה הזאת. מעבר לכך, חשוב לדעת שיש בתי ספר שבהם ירצו לעשות למועמדים לקורס המחשבים ראיון קצר, וזאת כדי להבטיח שכל מי שמתחיל את הלימודים עושה זאת בכוונה אמיתית לסיים אותם.

מה עושים אחרי שמסיימים את הקורס?

זה נכון שיש אנשים שבוחרים לעשות קורסי מחשבים שונים רק כדי להרחיב את האופקים או כדי לקבל כלים חשובים, אך רובנו כן בוחרים ללמוד כדי לעבוד אחר כך בתחום. לכן אפשר להבין מדוע גם אתם תרצו למצוא עבודה במחשבים מייד עם סיום הלימודים, וזה בהחלט אפשרי. מה שיקבע האם תמצאו עבודה בתחום שלכם או לא זו לא רק השאלה האם אתם אנשי מקצוע טובים, אלא גם איפה למדתם. בעולם שבו אנחנו חיים יש תחרות מאוד גדולה על כל משרת עבודה ולכן חשוב להגיע עם עמדת הפתיחה הכי טובה שיש. במילים אחרות: אם אתם יכולים ללמוד בבית ספר ששמו הולך לפניו ושיש לו רזומה טוב בכל הארץ, אז למה לוותר על כך? אם תלמדו במקום מוכר הסיכויים שלכם להתקבל לעבודה יהיו גבוהים יותר ולכן שווה לבדוק לאיפה בדיוק אתם נרשמים.

דברים שכדאי לדעת על הקורס עצמו

חשוב לדעת שיש סוגים שונים של קורסי מחשבים ולכל קורס כזה יש דגש אחר. לכן כדאי לבדוק האם אתם מעדיפים קורס טכנאות מחשבים, קורס בניית רשתות או כל קורס אחר שיכול לעניין אתכם. בנוסף לכך, כדאי יהיה לבדוק האם אתם באמת יכולים להגיע לכל השיעורים בקורס, כי אחרת אין סיבה להירשם ללימודים כאלה. בדקו מתי מתקיימים השיעורים, באיזה יום בשבוע ואיפה, כי המטרה צריכה להיות נוכחות מלאה בכמה שיותר שיעורים. מעבר לכל אלה, מומלץ גם לדעת שאומנם יהיה עליכם להגיע לשיעורים, אך לא בכך די. כדי להיות אנשי מקצוע טובים באמת תצטרכו לתת מעצמכם לא מעט גם אחרי הלימודים ולכן מומלץ להירשם לקורס מחשבים כשאתם בתקופה שבאמת יש לכם פנאי לכך.

דברו איתנו בוואטספ