Наш Блог

הבלוג שלנו

לימודים בתחום המיגון והאבטחה

כאשר אנחנו משתחררים מהצבא אנחנו צריכים להחליט מה נעשה עם החיים שלנו. אפשרויות התעסוקה במשק הישראלי הן רבות אך רוב מקומות התעסוקה דורשים ניסיון מקצועי או תעודה של תואר או לימודים מקצועיים. הבחירה ללמוד לימודים בתחום המיגון והאבטחה הפרטיים יכולה לקדם אותנו מאוד בשוק התעסוקה. לימודים אלו יכולים להיות לימודים מעניינים מאוד והם כוללים לימוד בנושאים של הפעלת נשק, כיצד יש להגיב למציאה של חפץ חשוד או לאדם חשוד, איך מתפעלים ציוד אבטחה שונה וגם איך משתפים פעולה עם כוחות הביטחון השונים. לימודים אלו יכולים לאפשר לנו למצוא את המקום שהכי מתאים לנו לעבוד בו מבחינת הכישורים האישיים שלנו, האופי שלנו וההעדפה האישית שלנו. חשוב לציין שלימודים אלו מתאימים לנשים ולגברים כאחד.

על רכישת קריירה דרך לימודים בתחום המיגון והאבטחה

רכישת קריירה דרך לימודים בתחום המיגון והאבטחה יכולה לאפשר לנו לעבוד כמאבטחים פרטיים או כמאבטחים במקומות פרטיים כמו בתי קפה, חנויות ומשרדים יוקרתיים. במהלך הלימודים נוכל ליהנות מלימודים אודות חידוש טכנולוגיים פורצי דרך בתחום האבטחה. בין נושאי הלימוד שנלמד נוכל לכלול לימוד הפעלה של מצלמות אבטחה, לימוד אודות אבטחה דרך מחסומים ובעזרת מחשבים ומצלמות במעגל סגור ואזעקות. תחום האבטחה הוא תחום רחב מאוד ועשיר והוא כולל בתוכו הרבה תתי תחומים. כך למשל לימודי אבטחה של אישים שונה מלימודי אבטחה של בניינים למרות שבין שני הנושאים יש נושאים שמשיקים אלו לאלו.

למי לימודים בתחום המיגון והאבטחה יכולים להתאים?

איך אנחנו יכולים לדעת עם לימודים בתחום המיגון והאבטחה יכולים להתאים גם לנו? אם שירתנו בצבא ביחידה קרבית לימודים אלו יכולים להתאים לנו מאוד. הלימודים בתחום הזה מתאימים מאוד גם למי שיש לו תחושה של אחריות, יכולת לדאוג לסובב וגם יכולת פיזית. מקצוע האבטחה מערב הן יכולת חשיבה וניתוח של מצבים באופן אנליטי ומחושב והן יכולת פיזית של כושר גופני וכוח פיזי. כאשר אנחנו מחליטים שאנחנו רוצים לעבוד בתחום האבטחה כדאי לנו להשקיע בלימודים בנושא כי לימודים אלו יכולים להעשיר אותנו מאוד ולעניין אותנו והם יכולים לאפשר לנו בסיום שלהם להשתלב במקום עבודה שיאתגר אותנו. לאחר שנסיים את הלימודים נוכל לעבוד כמאבטחים ונוכל גם לנסות להתקבל לצד הכשרה נוספת למשטרה או לשורות של כוחות ביטחון אחרים של המדינה. הלימודים יאפשרו לנו גם לצבור ניסיון מקצועי בתחום האבטחה ולכן הבחירה ללמוד אותם היא בחירה נכונה מאוד.

דברו איתנו בוואטספ