Наш Блог

הבלוג שלנו

הסבת מקצוע מתחילה בקורס מוביל

אם עד היום עסקת בתחום האבטחה ואתה רוצה לעסוק עכשיו במשהו אחר, כדאי יהיה לחשוב מה עליך ללמוד. ראשית, חשוב לזכור שזה אף פעם לא מאוחר מידי לעשות הסבה מקצועית, שכן בכל גיל אפשר לעשות קורסים מקצועיים בתחומים שונים. שנית, כדאי לראות לנגד עיניך נתונים שונים כשאתה בוחר את הקורס הבא שלך, ומומלץ להתייחס לשאלות כמו:

- איפה פוטנציאל התעסוקה גבוה יותר?

- באיזה תחום יש אפשרות להרוויח יותר כסף?

- מהן אופציות התעסוקה בתחום שמעניין אותך?

זה לא סוד שהיום יש קורסים מקצועיים כמעט בכל תחום ועניין כך שכל מה שאתה צריך זה לבחור את מה שאתה באמת אוהב, מתעניין בו וכישרוני בו.

שילוב קורס עם עבודה

אחד מהמאפיינים של הסבת מקצוע זו העובדה שכאשר עושים קורס מקצועי להסבת מקצוע צריך לשלב אותו עם עבודה. כלומר, זה לא שאתה עוזב את העבודה, לומד ואז מתחיל תעסוקה חדשה, כי למעשה בפועל עליך לעשות את כל הדברים במקביל. לכן חשוב לבחור קורס שלא יהיה רק מעניין אלא שיהיה גם כזה שניתן לשלב אותו עם ההתחייבויות האחרות שיש לך בחיים. לשם כך אתה צריך לבחון לא רק את תנאי הקבלה אלא גם את דרישות הלימודים ואת מספר השבועות שבהם יהיה עליך להשקיע את כל כולך בלימודים כדי לקבל את תעודת סיום הקורס.

מקום מתקדם

אם אתה חושב לעשות קורס מקצועי בתחום טכני, הרי שהקורס יהיה מורכב בעיקר משיעורים מעשיים. לכן חשוב כל כך לבדוק את הכיתות שבהן תלמד, כי אתה לא יכול להתפשר על פחות מהטוב ביותר. קורסים מקצועיים לא עולים מעט וכאשר מנסים לשלב אותם עם עבודה ועם חיי משפחה זה לא פשוט. לכן, ההיגיון אומר שאם אתה כבר משקיע את כל כולך בעניין הרי שמגיע לך לקבל את הטוב ביותר מכל ההשקעה הזאת. לכן כדאי אפילו להגיע באופן פיזי לבית הספר שבו אתה חושב ללמוד כדי לראות את כיתות הלימוד ולהתרשם מרמת הטכנולוגיה והקדמה במקום.

דברו איתנו בוואטספ