קורס טכנאי מוצרי חשמל ביתיים

מטרת הלימודים בקורס זה הינה להכשיר אותך כטכנאי שרות למוצרי צריכה ביתיים, טכנאי אשר יוכל לאתר תקלות ולתת מענה בבית הלקוח.

כולנו מכירים את המצבים הלא נעימים הללו, בהם פתאום, ללא כל התראה מראש, התנור, מדיח הכלים או מכונת הכביסה שלנו מפסיקים לעבוד. כאשר מכשיר חשמלי מפסיק לעבוד, זה עלול לקרות דווקא בזמנים הכי פחות מתאימים.

צפו במרצה מהקורס של המינהל הטכני משמש כשופט ב’יצאת צדיק’ עם חיים הכט – אצלנו במינהל הטכני תלמדו מאנשי המקצוע המומחים והמקצועיים ביותר בארץ ותקבלו את ההסמכה האולטימטיבית כדי להיות מובילים בתחום!

 

אנשי המקצוע אשר מטפלים בתקלות הללו הם טכנאי השירות של מכשירי החשמל, או הידועים בכינוי – טכנאי מוצרים לבנים.

בוגרי קורס טכנאי שירות למוצרי חשמל ביתיים הינם אנשי המקצוע אשר נחלצים לעזרתנו כאשר מכשיר כלשהו מתקלקל, ותפקידם לתקן את המכשיר המקולקל, לשדרג אותו, או במקרה הגרוע – להמליץ לנו להחליפו.

מה לומדים בקורס טכנאי שירות למוצרי חשמל ביתיים?

לימודי קורס טכנאי שירות מוצרי חשמל בייתים מכשירים את הלומדים לתחזק, לתפעל ולתקן מכשירים לשימושים ביתיים, ביניהם, מכונות כביסה, מקררים, מדיחי כלים, תנורים ועוד. בלימודי טכנאות בכלל ובלימודי טכנאי שירות של מוצרי חשמל בפרט מושם דגש רב על עבודה מעשית.

במהלך הקורס להכשרת טכנאי מוצרים לבנים מתנסים הלומדים בסדנאות מעשיות הכוללות פירוק והרכבה, זיהוי תקלות במכשירים והחלפת רכיבים תוך לימוד מעמיק של כל רכיב ורכיב.

תכני הלימוד הנלמדים בקורס טכנאי מוצרי חשמל ביתיים

  • יסודות החשמל והאלקטרוניקה
  • איתור ותיקון תקלות במוצרים הבאים:
  • מכונת כביסה פתח עליו/חזית.
  • סוגי מכונות עם פיקודי קבל, כרטיס וחיישנים.
  • מייבשי כביסה – כל סוגי המייבשים כולל מייבש הקונדנסר.
  • מדיחי כלים – כולל מדיחים אלקטרוניים.
  • תנורי אפייה, תנורי בילד-אין ותנורים פירוליטיים.
  • מקררים ביתיים – כולל מקררים אלקטרוניים עם קיוסק.

בכל אחד מהמוצרים תלמד לתקן את רוב הדגמים הנפוצים כיום, החל מהישן ועד החדש ביותר. זאת על מנת שתוכל לתת מענה מיידי ומקצועי לתקלות בזמן אמת כבר עם סיום הלימודים.

מי מלמד את בקורס טכנאי שרות למוצרי חשמל ביתיים?

צוות מרצים, חלקם בעלי עסק עצמאי בתחום וניסיון מעל 20 שנה בחברות הגדולות והידועות ביותר בשוק כמנהלים טכניים בכירים ,מרצים שמעבר לכך שהם טכנאים מהשורה הראשונה הם בעלי ניסיון נרחב בהעברת הידע הנדרש לך !!

משך זמן הקורס:

כ-6 חודשי לימוד.

קהל היעד ותנאי קבלה:

הלימודים בקורס טכנאי שירות למוצרי חשמל ביתיים פונים לקהל המתעניינים הרחב בתחום זה ולכל המעוניינים ברכישת מקצוע נדרש ומבוקש.

תעודה לבוגרי קורס טכנאי מוצרי חשמל ביתיים

תעודה מטעם המינהל הטכני – ביה”ס לטכנאי שירות. על הלומדים בקורס לעמוד במבחני הביניים ובמבחני ההסמכה העיוניים והמעשיים.

למה כדאי לך ללמוד אצלנו?

  • כי המרצים אצלנו מגיעים מהחברות
  • כי אצלנו לומדים על המוצרים באופן מעשי
  • אצלנו ורק אצלנו תוכל להמשיך להגיע להשתלמויות ללא תשלום גם לאחר הקורס

אפשרויות תעסוקה בהמשך:

אפשרויות התעסוקה בתחום זה הן רבות ומגוונות. טכנאי שירות של מכשירי חשמל יכולים להשתלב בעבודות שונות הקשורות למכשירים חשמליים בארגונים, מפעלים, מעבדות מחקר ובחברות מתעשיות מגוונות. יש כיום צורך גדול בטכנאים מסוג זה ולכן יש לא מעט עבודה בתחום. חלק מהבוגרים פותחים עם סיום לימודיהם בקריירה עצמאית בתחום.

קורס טכנאי שירות למוצרי חשמל ביתיים מעניק ללומדים בו ידע בתפעול, תיקון, אחזקה והתקנה של מכשירי חשמל שונים. בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים הביקוש למוצרי חשמל ביתיים רק הולך וגובר והמורכבות ורמת השכלול של המכשירים הולכת ועולה. לפיכך, יש חשיבות גדולה לרמת המקצועיות של טכנאי השירות המגיעים לתקן את המכשירים.

להרשמה לקורס תתקשרו:

כפר סבא: רחוב השרון 12 מתחם שרונה (קומה 3)

טל’: 077-952-0420

ראשון לציון: זבוטינסקי 16

טל’: 03-956-3050

 

פנו אלינו לייעוץ והכוונה ללא תשלום:




    בחרי סניף:

    סניף ראשל''צסניף כפר סבא

    דברו איתנו בוואטספ