Наш Блог

הבלוג שלנו

קורס קידום אתרים

עולם הדיגיטל ההולך ומתפתח בקצב מסחרר, מאפשר לאנשים רבים לטעום מהעולם הגדול על ידי קורסים פרטניים המתמחים בעולם הדיגיטל המאתגר. דריסת הרגל בתחום, יכולה  להיות קרש קפיצה לתחום ושילוב בעבודות טובות בענף. קורס קידום אתרים, הוא אחד התחומים החמים בשוק, מה שמביא אנשים רבים להתעניין בתחום וללמוד את המקצוע, אך ניתן לראות כי גם בעלי עסקים המעוניינים לקדם בעצמם את האתר שלהם במנועי חיפוש של גוגל נרשמים לקורסים הללו, כדי לזכות לחשיפה גדולה, שבאופן אוטומטי מגדילה את הכנסות החברה.

אם נביט לעבר הלא ממש רחוק, נראה כי בעלי עסקים היו נעזרים בחברות פרסום ובדפי זהב שהיו אז פופולריים, על מנת לפרסם את העסק שלהם. עם התקדמות עולם הדיגיטל ופריצתה של חברה גוגל לשוק, נראה כי אף עסק לא נותר אדיש וכולם רוצים לזכות בחשיפה מלאה בדף ראשון בגוגל בכמה שיותר ביטויים הקשורים למוצר או לשירות שלהם.

ראשית נגדיר מהו קידום אתרים

קידום אתרים, כשמו כן הוא – קידום אתר בתוצאות החיפוש למקומות ראשונים על ידי קידום ממומן וקידום אורגני. כיום, על מנת לזכות בחשיפה, על בעל העסק להביא את חשיפת האתר לדף הראשון בכמה שיותר ביטויים ישירים או עקיפין. כיום רק 5% מכלל הגולשים ברשת יעברו לתוצאות חיפוש בדף השני, מה שמצריך את בעלי האתרים להיות באופן תמידי בדף הראשון. הרי לא סתם נאמר – "אם האתר שלכם לא בדף הראשון, אתם לא קיימים".

קידום ממומן - קידום ממומן הוא קידום ממוקד המביא באופן ישיר את האתר שלכם לדף הראשון בתוצאות חיפוש של גוגל בביטויים ספציפיים. איך זה עובד? קידוםממומןהוא תשלום כניסת לקוח פוטנציאל לאתר שלכם, בביטויים רלוונטיים לתחום ספציפי. באופציהזאת, תוכלולבחור מילות חיפוש רלוונטיות לתחום שלכםואףלהגדירתקציבידועמראש. גוגל מעמידה לרשות לקוחותיה את "גוגל אדוורקס" המאפשר לראות את הביטויים הרלוונטיים לתחום שלכם ולבחור במילים הרלוונטיות. מחירי הביטויים נעים בין 0.20 אג' לביו עשרות שקלים, כאשר המילה מתומחרת על פי הפופולריות שלה.

קידום אורגני - קידום אורגני הוא תחום מאתגר ותחרות. חברת גוגל מאפשרת לעסקים רבים להופיע בדף הראשון (תחת התוצאות הממומנות) ללא תשלום. תחרות זאת ללא ספק יוצרת אתגר לבעלי עסקים ולמקדמי אתרים, אך עד התמדה ועבודה נכונה בהתאם לדרישות חברת גוגל, ניתן לקדם את האתר ולהגיע לדף ראשון. בקורס קידום אתרים, תלמידי הקורס ילמדו את תהליכי הקידום ואת הרגולציה של חברה גוגל באופן פרטני. תהליך הקידום האורגני, מתבצע על ידי שיטות וטקטיקות ייחודיות וביניהם ניתן להבחין בכמה פרמטרים בולטים: מבנה נכון של האתר הקיים בצורה מותאמת לרובוטים של גוגל, כתיבת תוכן איכותי המותאם לקידום אורגני, קישורי פנים וקישור חוץ בצורה מאוזנת ועוד פרמטרים נוספים.

דברו איתנו בוואטספ