Наш Блог

הבלוג שלנו

עתיד כלכלי יציב מתחיל בבחירת מקצוע

הינה זה קורה: חזרת מהטיול של אחרי הצבא ואין יותר תירוצים כי אתה צריך להתחיל להחליט מה תעשה בעתיד. האם אתה באמת מתכוון לעבוד לעד בכל מיני עבודות סטודנטיאליות? האם אתה מוכן לחיות ממשכורת רעב? או שאולי אתה רוצה לארגן לעצמך עבודה רצינית יותר? זה לא משנה אם אתה מתכוון להתחתן בעתיד ולהביא ילדים לעולם או שאתם מוותר על החוויה הזאת כי בכל מקרה תצטרך כסף. העבודה היא חיינו כי היא זו שמאפשרת לנו בסופו של דבר לממן את מה שאנחנו צריכים ולכן אתה חייב לשאול את עצמך: במה תרצה לעבוד? הלימודים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו כי השכלה יכולה להעשיר אותך הרבה יותר ממה שאתה חושב, אז למה שתוותר על כך? מצד שני, בהחלט אפשר להבין אותך אם אתה לא רוצה לבלות שנים ארוכות על ספסל הלימודים באוניברסיטה. כדאי לדעת שאתה יכול לעשות קורס מקצועי בתחומים שונים וכך לקצר לעצמך את הזמן ולרכוש מקצוע הרבה יותר מהר ממה שאתה חושב, אז למה שלא תבדוק זאת?

השילוב שבין תחום מעניין ופרנסה טובה

החלום של כל האנשים הוא לעבוד במשהו שמעניין אותך, לאתגר את עצמכם וגם להרוויח לא מעט כסף תוך כדי. לכן ברור מדוע גם אתה חושש מהעניין הזה וחושב מה יוכל להתאים לך, כי מי אמר שאתה צריך להתפשר? במידה והחלטת שהכיוון שיוכל להתאים לך הוא קורס מקצועי בתחום מסוים, אנחנו ממליצים לך מאוד לבדוק בקפידה את התחום הספציפי שאתה הולך ללמוד. האם אתה רוצה לעשות קורס טכנאי מחשבים או שיתאים לך יותר קורס טכני מזגנים? האם אתה רוצה להיות מנעולן? יש קורסים מקצועיים בכל תחום ועניין אך חשוב לזכור גם שלא בכל המקצועות פוטנציאל הרווח מספיק גבוה. לכן כדאי יהיה להתייחס גם לנקודה הזאת כי אסור לשכוח שבסופו של דבר אתה מתכוון ללמוד משהו שכדי להצליח לממן אח"כ את חייך ללא קושי.

בחר רק בית ספר מתקדם עם רזומה ומוניטין

אחרי שתחליט מה אתה רוצה ללמוד ואיזה קורס מקצועי יוכל לעניין אותך, חשוב יהיה לבחור בקפידה את בית הספר שאליו אתה נרשם. האם אתה רוצה ללמוד במקום שאיש מעולם לא שמע את שמו רק בגלל ששם מחירי הקורסים נמוכים יותר? או שאולי אתה מעדיף ללמוד במקום הכי מתקדם ומוכר שיש? בדרך כלל אחרי שמסיימים קורסים כאלה ומנסים להתחיל לחפש עבודה השאלה איפה למדנו יכולה לעזור. אתה יכול להיות בטוח שאם תציג תעודת סיום קורס ממקום מתקדם שכולם מכירים הרי שזה יפתח לך יותר דלתות ובוודאי תמצא עבודה הרבה יותר בקלות. אל תזלזל בעתיד שלך וכדאי שתתחיל ללמוד עוד היום.

דברו איתנו בוואטספ