Наш Блог

הבלוג שלנו

מדוע כדאי לעשות קורס גמול השתלמות

מהו גמול השתלמות

מעסיקים המעוניינים להעניק הטבה ולהועיד את עובדיהם למקצועות אחרים, רושמים את עובדיהם ללימודי קורס גמול השתלמות וע"י כך משיגים מספר יעדים. העובד זוכה להטבה בשכר עוד לפני שהוא ניגש לקורס, הוא מרחיב את אופקיו באמצעות הלימודים בקורס וזוכה לכלים חדשים אשר יכולים לסייע לו בהתקדמות מקצועית. מצידם, המעסיקים זוכים בעובדים מתוגמלים בעלי מוטיבציה גבוהה, המוכנים להשקיע זמן ומאמצים גדולים יותר מבעבר כדי להגיע להישגים ולתגמל את מעסיקיהם.

מהם הקריטריונים להכרה בקורסים ובסדנאות

אחד הקריטריונים המרכזיים להכרה בסדנאות ובקורסים גמול השתלמות, הוא ההכרה בגורם האחראי על ביצוע ההשתלמויות. מכיוון שקורסים לגמול השתלמות קשורים לתחומים שונים, הגוף שמעביר את הקורסים צריך להיות מקושר למשרד מסוים. כלומר, אם הקורסים והסדנאות מועברים לעובדי הוראה, הקורסים צריכים להיות מאושרים ע"י משרד העבודה ומשרד החינוך. בנוסף, גם המוסדות שבהם הקורסים נערכים, צריכים להיות מוכרים ע"י המשרדים השונים.

מהם היתרונות של השתתפות בקורס גמול השתלמות עבור העובדים והמעסיקים:

היתרונות עבור העובדים היתרונות בהשתתפות בקורסים ובסדנאות לגמול השתלמות עבור העובדים מתייחסים למספר נושאים. תחילה, העובד רוכש השכלה וגם מעשיר את הידע שלו במספר תחומים. הוא אינו נדרש לממן את לימודיו, מעסיקו הוא המשלם, העובד מרחיב אופקים והופך לעובד מקצועי יותר. הוא זוכה להזדמנות לשבור את השגרה וכמובן, הוא זכאי לתוספת שכר עוד לפני שהוא ניגש ללימודים. היתרונות עבור המעבידים גם המעסיקים יכולים ליהנות מהיתרונות של יציאת העובדים לקורסים המתגמלים. ראשית, המעסיקים שולחים את עובדיהם להכשרה בנושא מוגדר בהתאם לדרישותיהם. בתום הלימודים, המעסיקים זוכים לעובדים מוכשרים ומקצועיים יותר. לאחר סיום הלימודים הם מקבלים בחזרה עובדים מאושרים יותר, שמוכנים לתרום לארגון שדאג להוציא אותם לקורסים המתגמלים. ואחרון, המעסיקים זוכים לעובדים בעלי יכולות וכישורים משופרים. מי זכאי לקבל גמול השתלמות התנאי הראשון לזכות לגמול השתלמות, הוא להיות עובד מדינה. מעבר לכך, על העובד להיות בעל 12 שנות לימוד, כולל לימודים של לפחות שנתיים במוסד אקדמי, לפחות 400 שעות במקצוע שבו העובד מוכשר, לפחות דירוג מנהלי 6 ועוד.

דברו איתנו בוואטספ