Наш Блог

הבלוג שלנו

ללמוד מקצוע שמתאים לך! הבסיס להצלחה

מכירים את המשפט שאומר " תעבוד במה שאתה אוהב ולא תעבוד יום אחד בחיים"? אמנם המשפט מיוחס לקונפוציוס שחי במאה ה-6 לפני הספירה בסין הענקית ולא בארצנו הקטנטונת, אבל למרבה ההפתעה הוא מתאים גם לימינו ולמאה ה-21. למרות שעברו הרבה מים בנהר ב--3000 השנים האחרונות ולא מעט שנויים טכנולוגיים, גם היום חשוב ללמוד ולעסוק תחום שאליו אתם מתחברים. אנחנו חושבים שהיום זה אפילו חשוב במיוחד כי ההצע גדול עוד יותר, כך שאפשרויות ההתאמה גדולות יותר והמשמעות אחת – כיום אין צורך להתפשר וללמוד או לעבוד בתחום לא אהוב. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות שההצלחה המקצועית מתחילה בבחירה הנכונה ובהתאמה אישית. ואגב, אם האמנתם ש"עבודה זה לא אישה ולא צריך להתאהב בה" הגיע הזמן לחשוב אחרת.  

להתאים את הקורס אליכם ולא להיפך

בטח לא תופתעו אם נגיד לכם שהשפע בימינו יכול לבלבל גם בתחום הלימודים והתעסוקה. לכן אנחנו ממליצים לבחור בקורס, הכשרה לימודית או מסלול לימודים שאותו אתם אוהבים במיוחד. ובמילים אחרות – אנחנו ממליצים להתאים את הלימודים אליכם ולא להיפך וליהנות מכך שהיום זה אפשרי. למעשה, להתאמה זו יש משמעות לא רק ללימודים עצמם אלא גם להמשך. בתחום הלימודי ההתאמה מבטיחה שרמת הקשב והעניין שלכם בקורס יהיו גבוהים וכך גם הציונים, אבל זה כאמור לא נגמר שם. התאמה זו ממשיכה גם הלאה ומבטיחה גם שתהיו אנשי מקצוע מעולים ושגם שתהיו מאושרים. כי בינינו – אנשים שהולכים לעבודה בכיף הם לא פחות ממאושרים. היינו אומרים שזה כמו לתפוס שתי ציפורים במכה אחת, אבל רק נגיד שהקריירה שלכם תלויה אך ורק בכם ובמה שאתם אוהבים. אנחנו חושבים שמדובר בלא פחות ממהפכה כי עד היום הורגלנו לחשוב אחרת, למשל שהקריירה שלנו תלויה בציוני הבגרות/פסיכומטרי ולא בנטיות הלב של כל אחד מאיתנו. אנחנו בטוחים שאתם לא כמו כולם, אז למה שתהיו כמו כולם בתחום המקצועי ותלמדו את מה שכולם לומדים : מנהל עסקים, עריכת דין, ייעוץ נדל"ן וכו'?  

רוצים דוגמא? בבקשה

למשל קורס גישור מתאים לכל מי שרוצה לפתח את כישוריו בתחומים המשיקים : ניהול קונפליקטים, גישור ומשא ומתן. לכן קורס זה מתאים כמעט לכולם לרבות אנשי חינוך, מנהלים, עורכי דין, אנשים שעוסקים במקצועות טיפוליים שונים, אנשי מערכת הבטחון ועוד. יתרה מזאת – בוגרי הקורס מדווחים שהקורס פיתח את האופטימיות שלהם ואנחנו חושבים שזה בונוס רציני. אנחנו חושבים שהקורס מתאים גם לאנשים נוספים, למשל למי שטוב בקליטת שפות חדשות כי גישור היא שפה לכל דבר ועניין, לאלו שמעוניינים לעבור תהליך של מודעות ועבודה פנימית, לאלו שמעוניינים ללמוד תרבות ודרך חיים חדשה ובעצם לכולם . אבל זו כמובן רק דוגמא אחת מני רבות והבחירה כולה בידכם  

דברו איתנו בוואטספ