Наш Блог

הבלוג שלנו

לימודי עיצוב גרפי

בעולם מהיר ומרתק, טכנולוגי ועתיר במידע; עלינו להציע לשוק ידע בעל ערך דינמי, גמיש ואטרקטיבי תמיד. בעולם כזה, שבו הידע הוא הנכס בעל הערך הגבוה ביותר, הכישרון שלכם הוא הכלי החזק ביותר שיש ברשותכם. מדוע? את כוח הדמיון שלכם; כמו גם את הדיוק שבידיכם; את הדמויות בעיני רוחכם והיכולת להגיע למטרה הרצויה באופן מדויק – איש לא יכול לשכפל. רק אתם יכולים להביא את העולם הפנימי שלכם, את הכישרון הייחודי שלכם ואת הכלים שרכשתם לידי ביטוי מלא. וככל שאתם משתפרים; כך גם התוצר שתפיקו הולך ומשתפר. בעצם; השער של המגזין; החזית של האתר; הפנים של החנות וכרטיס הביקור של אנשי העסקים המבוקשים ביותר – כולם בידיים שלכם. בקורס עיצוב גרפי תוכלו לרכוש את הכלים המבוקשים ביותר ליצירת העולם כפי שאתם רואים אותו. תכנית הלימודים במסלול עיצוב גרפי מבוססת על התכנים העכשוויים ביותר בעולם התקשורת הדיגיטלית ומציעים לכם לרכוש את כל הכלים להצלחה בתעשייה. בעולם בו התקשורת הכתובה והמודפסת, האינטרנטית והטלוויזיונית שולטת ומגיעה ממסך אחד למסך אחר בתוך שניות ספורות, כל עליכם לעשות הוא להתגאות בכישרון הייחודי שלכם ולרכוש את הכלים המתאימים שיאפשרו לכם ליצור עולם גרפי ודינמי משלכם.

איתור הכוח היצירתי בכל תלמיד

במכללת סולו אנו מתמחים באיתור הפוטנציאל הייחודי והכוח היצירתי המצוי בכל אחד ואחד מכם. במסלול הלימודים של המכללה, תוכלו ללכת יד ביד עם המקצוענים האמיתיים שבתחום וללטש את היהלום החבוי בכם. אנו ניתן לכם את כל הכלים המקצועיים, הפטנטים הסודיים של אנשי המקצוע הוותיקים בתחום והטיפים שיקצרו לכם את הדרך להגיע לתוצאה המושלמת. וכשזה מושלם – איש לא יכול להתווכח עם הצלחה. אסתטיקה ויופי, שלמות והנאה מצורות וצבעים בעולם הם אלו שמאחדים את כל המעצבים הגרפיים ומייחדים את המצליחים שבתחום. בעידן  המציע לצרכנים מוצרים, שירותים, פרסומות, צבעים ואינסוף גירויים חיצוניים המתחלפים מדי רגע; עליכם להתרומם מעל כולם ולתת את התוצאה המרשימה ביותר. אם יש לכם אהבה לתחום, אנחנו במכללת סול נעניק לכם את הכלים להגשים את האהבה ולגרום לסביבה שלכם להתאהב בכל יום מחדש... יופי הוא לא רק תוצאה מקרית. יופי הוא תוצאה של עבודה סיזיפית העושה שימוש בתוכנות המתקדמות ביותר, ביכולת שלכם לראות את התוצאה הסופית והדמיון – שבכוחו ליצור עולמות חדשים.

מגוון תחומי לימוד

בין אם אתם שואפים להשתלב בעולם המדיה החדשה והאינטראקטיב; להפציץ מודעות בפורומים הכי INN  ולהראות לעולם מה באמת אפשר לעשות עם עיצוב גרפי, בין אם אתן חולמות לעצב את הכרזה הבאה על שלטי חוצות ויודעות שעיצוב השער של VOGUE קטן עליכן, בין אם אתם רואים את עצמכם מנהלים מחלקה אמנותית במוסדות הכי נחשבים בעיר; הדרך לשם מתחילה במכללת סולו. במכללה תקבלו השראה והבנה שלא רק שהשמיים הם אינם הגבול, למעשה היצירה האמיתית מתחילה היכן שהגבולות המוכרים לכם נגמרים. אנחנו במכללת סולו מזמינים אתכם למסע יצירתי ואישי בו תחשפו למגוון עצום של כלים והשראות, רעיונות ואפשרויות, הנאה וכלים זמינים. בזכות אלו תוכלו ליצור עולם שהוא כולו פרי עיצובכם: משוגע או קונפורמי, סולידי או צעקני, קלאסי או אופנתי, היטרונורמטיבי או סופר אינדיווידואלי; והכל נתון לבחירה שלכם. אנחנו במכללת סולו מאמינים שלימודים הם חוויה כוללת, חוויה מעצבת, חוויה שמצריכה קפיצה למים והנאה לאורך כל הדרך; כי למידה אמיתית היא למידה המערבת את המוח והלב, הידיים והרגליים, העיניים והחיוך ובעיקר – את הדמיון היצירתי שלכם. בקורס תלמדו את היסודות החיוניים של העיצוב הגרפי, את הכלים הדרושים למיפוי החשיבה היצירתית, את האופן בו תוכלו להעביר את המסר שלכם בצורה הבהירה ביותר, עיצוב טיפוגרפי, מיתוג, דפוס, עיצוב ואפיון חווית משתמש (UX/UI), עיצוב אינטראקטיבי, עיצוב לפלטפורמות דיגיטליות ועוד. אנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך; עד לתוצאה המושלמת.

דברו איתנו בוואטספ