Наш Блог

הבלוג שלנו

טיפים לבחירת קורס מנעולן

תחום המנעולנות הוא תחום שיש בו תעסוקה רבה – ובהחלט כדאי ללמוד את התחום הזה

אם אתם מחפשים תחום מעשי אותו תוכלו ללמוד, שיש בו תעסוקה רבה ויש לכם הזדמנויות רבות להניב ממנו רווחים, תחת הכשרה שהיא אמנם מקצועית אך לא ממושכת או קשה מדי – בהחלט יתכן שהגעתם למקום הנכון, ושהתחום שאותו אתם צריכים ללמוד ובו אתם צריכים לעסוק הוא מנעולנות. המנעולן הוא אחד מאנשי המקצוע שלכל אחד ואחד מאתנו יש צורך בשירותיו לעתים קרובות – כאשר אנחנו צריכים לשכפל מפתחות, למשל. מלאכות מקצועיות נוספות שאותן מבצע המנעולן יכולות להיות החלפה של צילינדר, פריצה של דלתות, תיקון מנעולים מסוגים שונים ועוד. כמובן שמדובר בתחום עשיר הרבה יותר וישנן הרבה התמחויות ספציפיות יותר בהן ניתן להתמקד, כמו למשל מנעולנות רכב, שכפול מפתחות לרכב ופריצת רכבים באופן עוד יותר נקודתי וספציפי – אך אלה הם התחומים הנרחבים והעיקריים בהם עוסקים מנעולנים, וכעת נתמקד בנושא ההכשרה של אנשי המקצוע האלה ונבין בדיוק כיצד תבחרו בצורה הנכונה ביותר קורס שמכשיר אתכם ומסמיך אתכם לעסוק בתחום בצורה הטובה ביותר. חשוב להדגיש כי ישנן אפשרויות רבות מאוד בתחום זה, ולכן חשוב עוד יותר לבחור בצורה נכונה – ונבין כיצד לעשות זאת.

כיצד תבחרו בצורה הנכונה ביותר קורס מנעולן? מה הפרמטרים שאתם צריכים לקחת בחשבון?

  • מה צריך לדעת לפני ההרשמה? לפני שאתם נרשמים לקורס מנעולן, אתם צריכים לדעת כמה וכמה דברים בכדי להבין האם התחום מתאים לכם באופן כללי, ובאופן נקודתי יותר איזה סוג של קורס מתאים לכם. באופן כללי, בכדי לעבוד בתחום יש צורך ב-10 שנות לימוד לפחות, בנוסף לתעודת יושר מטעם המשטרה. זהו פרט חשוב ביותר, משום שהמנעולן מקבל הכשרה בפריצת מנעולים ומתוקף תפקידו תהיה לו גישה לבתים ולרכבים של לקוחותיו – וכך צריך להוציא תעודת יושר מטעם משטרת ישראל בכדי להוכיח שאפשר לעבוד בתחום בצורה חוקית ולהירשם לקורס. בנוסף לכך, צריך לבחור את הקורס הנכון עבורכם, כאשר ישנם כיום קורסים מקוונים עם התנסות מעשית אישית, וישנם קורסים פרונטליים עם הכשרה מעשית עם אנשי מקצוע שמלווים באופן אישי את התלמידים.
 
  • מה לומדים? כאמור, ההכשרה בקורס מנעולן איכותי היא הכשרה שהעיקר שלה הוא כמובן מעשי, אך באותה מידה יש גם צורך בהכשרה עיונית ברמה כזו או אחרת. חשוב מאוד לוודא שישנו שילוב נכון בין שני סוגי ההכשרות האלה, ושאתם בעיקר מקבלים את הכלים המעשיים ואת החניכה המעשית המתאימה והנכונה בכדי להכיר את עבודתם בצורה המלאה והמקצועית ביותר. גם בקורסים מקוונים – יש צורך לשלוח את החומרים המעשיים השונים מטעם הגוף המכשיר, והדבר מהותי ובלתי ניתן להפרדה מעצם ההכשרה בתחום. חשוב לוודא את זה – וזהו פרמטר בעל חשיבות עליונה בבחירה של קורס מנעולן. בנוסף, יש לוודא שאם תחום מסוים של מנעולנות מעניין אתכם – כמו לדוגמה מנעולנות רכב, שכפול מפתחות לרכב ועבודה עם אימובילייזר – הרי שאתם צריכים לבחור בקורס שמתעסק בכך. כמובן שגם המקצועיות והניסיון של המרצים הם משמעותיים ביותר בבחירה של קורס מכשיר ומקצועי בתחום זה.

קבלו את ההכשרה האיכותית ביותר – והכניסו את עצמכם לעולם תעסוקתי עשיר

כשאתם מקבלים את ההכשרה המקצועית והנכונה בתחום מקצועי כמו בלימודי מנעולן, וכשאתם בוחרים את הקורס שמתאים למה שאתם מחפשים מבחינה אישית ופרקטית ומבחינה מקצועית גם יחד – אתם מכניסים את עצמכם לתחום עיסוק שיש בו עבודה רבה ושאתם יכולים להפיק ממנו רווח רב. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לעבור את הקורס בהצלחה.

דברו איתנו בוואטספ