Наш Блог

הבלוג שלנו

חיפוש עבודה בתחום טכנאי הסלולר

תחום הסלולר הוא לא רק תחום מבוקש עבור הצרכנים, אלא גם עבור מבקשי העבודה. חברות הסלולר הותיקות לצד אלו שהוקמו בשנים האחרונות כדי לספק תחרות, מציעות לא רק מגוון של מכשירים ותוכניות לשימוש בטלפון הסלולרי אלא גם אפשרויות תעסוקה. עבור מחפשי עבודה בעלי רקע טכני, עבודה בתחום טכנאי הסלולר היא עבודה אידיאלית ובעלת יתרונות רבים.

מהן הדרישות לעבודה כטכנאי סלולר?

בין אם אתה מחפש עבודה לטווח ארוך או עבודה זמנית טכנאי סלולר היא משרה מאתגרת מאד. הדרישות הבסיסיות הן הבנה בנושא מכשירים סלולריים ורקע טכני שיאפשר לך לאבחן תקלות ולתקן אותם. העבודה הזו מושלמת עבור בוגרים של בתי ספר מקצועיים במסלולי אלקטרוניקה, חשמל או מחשבים, סטודנטים לתואר ראשון בתחומים משיקים לאלו או אנשים בעלי ניסיון שעבדו בסביבה של מכשירים סלולריים.

לצד הדרישות הטכניות, יש מקרים בהם נדרשת תודעת שירות והבנה בשירות לקוחות, כיוון שהעבודה היא פרונטלית מול לקוחות שמוסרים את המכשירים לתיקון או מבקשים תיקון והתקנה במקום. במקרים אחרים, מדובר בעבודה מאחורי הקלעים ואין צורך להתמודד עם הלקוחות.

דרישה נוספת היא אפשרות עבודה במסגרת של משמרות. טכנאי סלולר עובדים במסגרת של משמרות בוקר וערב ולעיתים גם בלילה, בהתאם לסוג השירות שמציעה החברה. מסיבה זו העבודה יכולה להיות עבודה זמנית לסטודנט או לכל אדם שמחפש עבודה לטווח הקצר שהיא על בסיס משמרות ולא על בסיס גלובלי.

אלו חברות מציעות עבודה בתחום זה?

חברות רבות מציעות עבודה זמנית או לטווח ארוך לבעלי רקע באלקטרוניקה ותיקון מכשירים סלולריים. החברות הגדולות בתחום הסלולר מתפעלות מערך שירות ותיקונים גדול בכל חלקי הארץ, עם קורסים מקצועיים מטעמן ועבודה במסגרת קבועה או לפי משמרות. חברות נוספות הן חברות פרטיות, מעבדות לתיקוני סלולר או חברות המשווקות מכשירים סלולריים שונים ומציעות גם שירות של תמיכה טכנית ותיקונים.

כדי לבדוק אילו חברות מציעות משרות בתחום הזה כדאי להיכנס לאינטרנט לאתרי החברות הסלולריות, לחפש בלוחות דרושים משרות של טכנאי סלולר או לפנות לחברות כוח אדם שעובדות מול חברות הסלולר. הפתרון האחרון הוא פתרון מומלץ במיוחד, שכן אפשר למצוא דרך חברות אלו משרות בחברות רבות, קטנות וגדולות ולנסות בכמה נתיבים במקביל.

עבודה מאתגרת ומעניינת

עבודה כטכנאי סלולר היא עבודה מושלמת לבוגרים של תואר ראשון באלקטרוניקה ולבעלי ניסיון בתיקון מכשירים סלולריים וחשמליים. העבודה מתבצעת בכל חלקי הארץ, היא מתאימה גם כעבודה במשמרות או עבודה זמנית והיא פותחת למי שרוצה קריירה בחברה סלולרית הזדמנות לקידום מקצועי, למשל כמנהל משמרת טכנאים או מנהל הדרכות טכניות או משרות נוספות המוצעות בהקשר הזה.

העבודה כטכנאי בתחום הסלולר היא עבודה מאתגרת ומעניינת כיוון שהתחום כל הזמן מתקדם ומתפתח, כל הזמן מושקים מכשירים מתקדמים וחדישים והטכנאי לומד עוד ועוד על התחום כדי לשפר את השירות.

דברו איתנו בוואטספ