Наш Блог

הבלוג שלנו

מציאת עבודה בזמן הקורס ובסיומו

הגעתם להחלטה והתחלתם ללמוד? אלא אם כן חסכתם זמן מה לפני תחילת הקורס, לא תוכלו להתנהל באותו אורח חיים בזבזני ככל שיהיה בזמן הקורס. לכן, בזמן הקורס, המקום בו אתם לומדים פותח בפניכם אופציות שיעזרו לכם ברכישת ניסיון ובאותה פעימה גם תקבלו משכורת על הידע שרכשתם. איך זה עובד בדיוק?  

האם אפשר לעבוד בכל עבודה בזמן הקורס?

השאלה הזאת תלויה בכמות השעות השבועיות אותן אתם לומדים. כמו כן, אסור לשכוח שיש הרבה מטלות בבית, חזרה על החומר ותקופת מבחנים שעוצרת לנו הכל בחיים. תוכלו לברמן בלילות, למלצר בערבים ועוד עבודות מזדמנות, אך הדבר רק יעמיס עליכם ויפגע לכם ביום יום בלימודים. בגלל הסיבה הזאת, שהסטודנטים צריכים ללמוד ומצד שני גם להתקיים, התחילו לשלב בזמן הקורס גם שעות מעשיות שעליהן אתם מקבלים תגמול כספי.  

איך זה עובד?

לאחר שהתחלתם את הקורס, מספר ימים לאחר מכן, כבר יתחילו להגיע אליכם מרצים או הצעות עבודה ממקומות שמתמקצעים במקצוע אותו בחרתם ללמוד. שעות הלימודים מסתנכרנות בהתאם לשעות העבודה, לרוב מה שקורה הוא שחצי שבוע לומדים וחצי שבוע עובדים. את הידע אותו אתם רוכשים בזמן הקורס אתם מיישמים במקום העבודה. כאשר הגעתם למקום העבודה תמצאו אנשי מקצועי, בוגרי אותו הקורס, ובעלי ניסיון. הם יעזרו לכם להשתלב בעבודה ולהיות מקצועיים ככל הניתן. לאחר הקורס, אם מקום העבודה מצא חן בעיניכם תוכלו להמשיך לעבוד שם, לצבור ותק ולהתקדם לעוד משרות משמעותיות. כמו כן, תוכלו להרחיב את הידע שלכם בעוד אופקים ולמצוא עוד קורסים המתקשרים לתחום בו בחרתם.  

יתרונות

  • זמן - מקום הלימודים נותן אפשרות לשלב את העבודה הקשורה למקצוע עם הלימודים. כך ניתן יהיה ללמוד מבלי חשש לפגיעה בחומר הנלמד.
  • כסף - לכל סטודנט יש את המכשול הכלכלי. בקורסים אלה ניתן יהיה להרוויח כמו שצריך וללמוד תוך כדי.
  • ניסיון - השעות שאתם נותנים במקום העבודה נחשבים לכם כניסיון במקצוע. אתם לומדים איך המקצוע העובד ולא רק בפן העיוני. כאשר תסיימו את הקורס ותגיעו לשוק העבודה, שם כבר תהיו מוכנים לעבוד כמו שצריך ומקצועיים.
 

משרות הייטק לסטודנטים

תוכלו למצוא בשוק ההייטק הרבה משרות הייטק לסטונדטים. השעות נוחות, השכר טוב, וניסיון העבודה רק משפר את הקורות חיים שאותם תצטרכו לשלוח לאחר הקורס אם לא תמשיכו באותו מקום עבודה. יש מגוון רחב של משרות אותן תוכלו לקחת, התאימו את הקורס אותו אתם לומדים למשרה, כך תתמקצעו ככל הניתן. מהנדס משויך, מהנדס עיצוב אימות, מהנדס עיצוב VLSI ועוד משרות שונות שתוכלו למצוא ב"מארוול".  

לסיכום

כל סטודנט מתחיל את דרכו בלימודים עם חיסכון קטן בצד, לרוב החיסכון לא מספיק לנו אלא רק לחודשים הראשונים. תמיד נכון לעבוד תוך כדי הלימודים, אך החיסרון המשמעותי הוא, הפגיעה באיכות הלימוד. לכן, מה שמציעים לכם כאשר אתם לוקחים קורס מסוים הוא לעבוד במקצוע אותו אתם לומדים תוך כדי הלימודים. מקום הלימודים נותן לכם לו"ז שמאפשר לכם לשלב לימודים תוך כדי, לרוב מדובר על חצי שבוע לימודים וחצי שבוע עבודה, אך הדבר משתנה מקורס לקורס.  כדי שתוכלו להתקיים גם בזמן הלימודים, יפנו אליכם אנשי מקצועי שיציעו לכם את לעבוד במקום עבודתם. היתרונות רבים, תוכלו קודם כל לחסוך כסף ולהתקיים בצורה מכובדת. העבודה לא תסיט אתכם מהלימודים אלא תקדם אתכם, בזמן שאתם עובדים במקצוע שקשור לקורס שלכם אתם רוכשים ניסיון שאותו תוכלו לצרף לקורות החיים שלכם. כמו כן, יש משרות הייטק לסטודנטים. תוכלו למצוא בשוק הייטק המון מקומות שמציעים משרות סטודנטים. המגוון רחב, תוכלו להתמקצע כמהנדס עיצוב אימות, מהנדס עיצוב VLSI, מהנדס משויך ועוד… תוכלו להתברג במערכת בזמן הקורס וגם לאחר סיום הקורס.    

דברו איתנו בוואטספ