Наш Блог

הבלוג שלנו

מיגון לבת קרקע דרך מנעולן

על אף שדירות בבנייני מגורים גם הן עלולות להיות מטרה לפורצים, בתי קרקע הם המטרה העיקרית והאהובה ביותר עליהם. משום כך, מיגון לבית קרקע הוא משהו שלא כדאי לחסוך בו.

לא משנה אילו תלאות אנו עוברים במהלך היום, תמיד טוב לדעת שיש לנו בית נעים לחזור אליו בסוף היום ולהירגע. אבל בלעדי אמצעי הגנה נכונים, גם הבית יכול להיות שדה מוקשים ולערום עוד קשיים.

אמצעי הגנה לבית לביטחון מרבי

פריצות לבתי מגורים הם דבר נפוץ היום. יש אזורים "פופולאריים" יותר בקרב פורצים ויש פחות, אך נראה כי היום איש אינו בטוח. כדי להרגיש בטוחים בבית, חשוב להתאים את אמצעי ההגנה למאפיינים המיוחדים של הבית, את זה תוכלו לבצע באמצעות מנעולן מוסמך.

מיגון לבית קרקע הוא בדרך כלל מורכב ויקר יותר, כיוון שבתי קרקע הם המטרה המועדפת על פורצים. מי שרוצה להגן על הבית שלו, הרכוש שלו ובני הבית, חשוב שיבחן את הדברים לעומק ויבחר את הטוב ביותר, כי אבטחת הבית היא לא משהו שצריך לחסוך עליו.

יש מגוון אמצעי מיגון לבית שאפשר להשתמש בהם ואף ראוי לעשות זאת כאשר מדובר בבית קרקע. חלקם פשוטים וזולים יחסית ואחרים יקרים ומתוחכמים מאוד, תוכלו להזמין מנעולן לביתכם ולקבל חוות דעת לגבי כל אפשרות:

סורגים: מה פשוט וזול יותר מסורגים? מדובר באמצעי מיגון פשוט אבל יעיל בצורה יוצאת דופן. יש סורגים זולים מאוד ורעועים ויש איכותיים וחזקים במיוחד שהמחיר שלהם הוא בהתאם. את הסורגים יש להתקין על כל חלונות הבית.

דלת כניסה לבית: אומנם החלונות הם המקום שממנו פורצים מעדיפים להיכנס, אבל הדלת צריכה להיות מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר, בפרט אחרי שמתקינים סורגים על החלונות וחוסמים לפורצים את דרך הכניסה הקלה והמהירה. חשוב להשקיע בדלת איכותית עם מנעול מתוחכם, וכדאי לבחור בחברה אמינה שמציעה אחריות על הדלת לתקופה ארוכה.

מערכת אזעקה: מערך מיגון לבית קרקע לא יהיה מושלם בלעדי מערכת אזעקה. גם אם מתקינים את הסורגים הכי חזקים ודלת איכותית עם מנעול שקשה לפרוץ, אי אפשר לוותר על האזעקה, כיוון שהיא גורם ההרתעה הטוב ביותר.

בחירת אמצעי המיגון

בעזרת בעלי מקצוע מתחום האבטחה הביתית אפשר לבחור את אמצעי המיגון הטובים והמתאימים ביותר. מנעולנים ואנשי אבטחה ואזעקות יכולים לעזור לכם להפוך את הבית שלכם למבצר שנראה תמים למדי אבל מצליח לספק את ההגנה הנדרשת.

בחירת אמצעי מיגון לבית צריכה להתבסס על המאפיינים הפיזיים של הבית ומאפייני הסביבה שבה הבית נמצא. כמובן שככל שהאזור מבוקש יותר בקרב פורצים, כך צריך אמצעי מיגון חדשניים יותר. כמו כן, יש לקחת בחשבון את אופי ההתנהלות של בני הבית כאשר הם נמצאים בבית, כך למשל התקנה של גלאי וילון מתאימה למי שרוצה להתהלך בחופשיות בבית גם כשהאזעקה במצב עובדת.

דברו איתנו בוואטספ