Наш Блог

הבלוג שלנו

ללמוד בשביל לעבוד – אודותינו

המינהל הטכני, הינו בית ספר להכשרת טכנאי שירות במגוון תחומים, מטרת ההכשרה הינה אחת ויחידה הכשרה לצורכי עבודה! בכדי להגיע למטרה זו המינהל הטכני גייס לשורותיו מרצים שהינם מהשורה הראשונה, בעלי מקצוע עם המון שנות וותק ,העוסקים בהווה בתחום בו הם מלמדים ולא פחות חשוב עם ניסיון רב בהדרכה, הקים מעבדות עם הציודים הרלוונטיים ביותר לשוק העבודה , חיבר תוכניות לימוד התואמות את שוק העבודה השמות את העיקר במרכז -דהיינו ההתנסות המעשית ,לאורך כל הקורס הסטודנטים נחשפים לתקלות בזמן אמת ומתמודדים עם איתור התקלות ומתן מענה עד לפתרון המוחלט של התקלות והכל באופן מעשי וברמה הגבוהה ביותר.

במינהל הטכני כל סטודנט מקבל ספרות מקצועית אשר תלווה אותו לאורך כל הקורס ובסיומה תשמש לו ככלי עזר בעבודתו.

 השיעורים מתבצעים במתכונת של קבוצות לימוד קטנות בשלבים המעשיים, המבטיחות יחס אישי ומקצועי מלא לכל סטודנט/ית, וכן יעילות מרבית בהכשרה המקצועית ,מספק שעורי תגבור (ללא תשלום) למעוניינים לשפר את הישגיהם והעומדים בנוכחות של 80% לפחות .

הצוות המקצועי והפדגוגי עומד לרשות הסטודנטים במהלך כל שלבי ההכשרה החל מקליטת הסטודנט/ית ועד לעזרה בשילובו/ה בשוק העבודה .מסלולי ההכשרה המקצועית, ההשתלמויות והקורסים מתקיימים במסגרות לימוד גמישות, המותאמות לצורכי התלמידים - מסלולי ערב , מסלולי בוקר ,מסלול שישי , מסלול מואץ ועוד.. ניתן לקיים את הקורסים בסניף כ"ס בדרך השרון 12 (מרכז שרונה) או בסניף ראשל"צ –ברח' ז'בוטינסקי 16. מאחלים לך בהצלחה בקורס.

דברו איתנו בוואטספ