Наш Блог

הבלוג שלנו

ללמוד במסגרת קורס טכנאי מחשבים תוך כדי עבודה במשרה מלאה

מה עושים כשעובדים במשרה מלאה ובכל זאת רוצים ללמוד בכלל ולרכוש מקצוע - עיקרי או משני - בפרט? עושים את מה שנכון ומתבקש לעשות: יוצרים קשר עם מכללת המינהל הטכני, המכללה המובילה בישראל לטכנאי שירות, מקבלים ייעוץ ובוחרים אחד מהמסלולים המאפשרים לרכוש מקצוע נדרש כגון טכנאי מחשבים תוך כדי עבודה במשרה מלאה. הלימודים מוצעים בשלושה מסלולים, אשר בכל אחד מהם ניתן ללמוד בראש שקט תוך שמירה על מקום העבודה וללא צורך להיעדר ממנוף מסלול ערב, מסלול ביום שישי ומסלול פרטני מואץ - מורה מול תלמיד.

קורס מרוכז ואפקטיבי המכשיר את בוגריו לעבודה במקצוע הנבחר

בשקלול השיקולים לבחירת מקצוע חשוב לתת משקל לנטייה הטבעית, ליכולת האישית וכמובן תוך לקיחה בחשבון של מידת הדרישה של השוק למקצוע. המכללה מעמידה לרשות המתעניינים יועץ לימודים מקצועי (הפגישה עמו היא ללא תשלום ואינה מותנית בהתחייבות ללמוד במכללה), אשר יאפשר לכם להתוודע אל תכני כל אחד מהקורסים ואל מסלולי הלימוד המוצעים. משך הלימודים נע בין ארבעה לשמונה חודשים (תלוי הן בהיקף החומר והן בקצב התקדמות הכיתה), כאשר משך הקורס של מי מהתלמידים שלומדים במסגרת קורס פרטני נקבע על פי קצב ההתקדמות האישי שלהם.

לימוד עיוני ומעשי כאחד

טכנאי מחשבים עשוי להיות איש המפתח של מערכת המחשבים בעסק כאשר חלה בו תקלה או כאשר נדרשת התקנת תוכנה או חומרה חדשה, כאשר נדרש שדרוג המחשב, כאשר נדרש שירות תמיכה מכל סוג שהוא, וכמובן בהיותו האיש המוסמך להשיב על כל שאלה באשר לאופן התפעול והתחזוקה של המחשב. כבר במהלך הלימודים במסגרת קורס טכנאי מחשבים מתנסים הלומדים בתיקון תקלות שונות בטיפול בתוכנה ובחומרה ולומדים להיכנס ל"קרביים" של המחשב, כדי להכירו לפני ולפנים.

לומדים כדי לעבוד. נקודה

הרצון - קל וחומר הצורך- ברכישת מקצוע כדי לעבוד ולהתפרנס ממנו, הופך את הלימודים במכללה לממוקדים במטרה שלשמה קיימת המכללה ולשמה פונים אנשים ללמוד בה: לקבל הכשרה לקראת יציאה לשוק העבודה כטכנאי שירות במגוון תחומים, אשר מחשבים הוא אחד העיקריים שבהם (גם קורס ניהול רשתות מחשבים מבוקש מאוד).

מי יכול לתאר לעצמו את חייו בכלל ואת עבודתו בפרט ללא מחשבים?

מחשבים הם כיום תשתית חיונית ונדרשת, אשר לא ניתן לתאר אפשרות ביצוע עבודה שוטפת ויעילה בהעדרם. הם מהווים מקור מידע בלתי נדלה (האינטרנט), מאפשרים תקשורת און ליין ( הדואר האלקטרוני כמו גם הפייסבוק) והם מהווים גם ארכיון עצום שניתן לאחסן ולשמור בו כמות בלתי מוגבלת של מידע. על מנת להבטיח את תקינותה של המערכת בכל רגע נתון, אפשרות להתגבר על תקלות ושיבושים וסוגים שונים של בעיות המתגלעים בה נדרש איש מקצוע שיוכל לתת מענה מהיר ויסודי. טכנאי מחשבים הוא האיש הזה. הביקוש ללימודים בקורס טכנאי מחשבים נובע בעיקר מהדרישה המתמדת לטכנאים בתחום זה.

הכשרה מקיפה לעבודה

המאפיין המובהק ביותר של מכללת המינהל הטכני הוא ההכשרה הייעודית שלה את התלמידים להשתלב במקצוע שאותו למדו מהר ככל שניתן. לשם כך הוקם במכללה מאגר בוגרים, אשר כל תלמיד מתבקש לשלוח אליו את קורות החיים שלו ובכך הוא יכול גם להיחשף לעיני מעסיקים פוטנציאליים וגם ליהנות מהתוודעות אל משרות שונות בתחום התמחותו. על מנת לחזק אצל המתלבטים והמהססים האם קורס טכנאי מחשבים הוא התחום המתאים להם והאם, אכן, בוגריו מוצאים עבודה טובה ומתגמלת, אתם מוזמנים לקרוא את מכתבי התודה של בוגרי הקורס ולצפות בסרטוני הווידאו שבו אחדים מהם משתפים בתועלת הרבה שהם מפיקים מהקורס.

דברו איתנו בוואטספ