Наш Блог

הבלוג שלנו

לימודי מקצועות טכניים – העבודה מחכה מעבר לפינה

המטרה של רוב האנשים שנרשמים אל מסלול לימודים זה או אחר היא להתפרנס בכבוד וזאת על מנת לחיות בהתאם לאותה רמת חיים בה הם מעוניינים. הקידמה הטכנולוגית בשני העשורים האחרונים הובילה לכך שהמקצועות השולטים בשוק התעסוקה הם מקצועות טכניים וטכנולוגיים מחשוביים ולכן ניתן לראות שמדי שנה עולה כמות הנרשמים לקורסים ומסלולי לימודים שונים בתחומים אלו.   חשוב לקחת בחשבון שלימודי קורס טכני זה או אחר שונים לגמרי ממסלול לימודי הכשרת מאמנים ומסלול לימוד טיפוליים נוספים. אמנם מכללות רבות מקבלות גם מועמדים חסרי ניסיון (בדומה לקורסים טיפוליים רבים) אך עדיין חשוב לוודא שאותו אדם שמעוניין להירשם אל הקורס הינו בעל אותם מאפיינים וכישוריים טבעיים המתאימים לתחום הלימודים אליו הוא נרשם. נכון להיום הקורסים הטכניים קורצים לא רק לצעירים לאחר צבא או לאחר טיול אלא גם לאנשים רבים שמעוניינים בהסבה מקצועית. צעירים רבים מעוניינים במקצוע פרקטי שיאפשר להם בניית קריירה והכנסה נאה ואילו אותם אנשים שהחליטו על הסבת מקצוע באמצע חייהם מעוניינים להכיר את הצד הטכנולוגי ולהתחיל ולעסוק בו.  

לימודי מחשבים קצרים וממוקדים

לימודי מחשבים נחלקים לשני מסלולים. המסלול הראשון הוא המסלול הארוך לתואר ואילו המסלול השני הוא מסלול ייעודי בתחום מסוים בעולם המחשבים. המסלול הייעודי כולל בדרך כלל קורס טכני שנמשך בין מספר חודשים לשנה. נכון להיום אנשים רבים מעוניינים ללמוד מקצוע פרקטי שיוביל אותם לפרנסה נאה תוך פרק זמן קצר. הקורסים המוצעים במסגרת מכללות טכניות הם קורס טכנאי מחשבים שמכשיר את הסטודנט בכל הקשור אל תחזוקת מחשבים אישיים, תיקון תקלות חומרה ותוכנה והתקנת תוכנות שונות במחשב וקורס מנהלי רשתות  שמכשיר את הסטודנט לניהול רשת תקשורת ומחשבים ברמה המעשית והעיונית.  

קורסים מקצועיים דינאמיים

אם לא מעוניינים לעבוד בתחום המחשבים אלא בתחום דינאמי יותר מבחינת תזוזה, אך כזה בו יש דרישה גדולה לאנשי מקצוע, ניתו להירשם אל קורס הכשרת מאמנים או קורסים טכניים שונים, כמו למשל קורס מנעולנות שכולל במקרים מסויימים גם השמה למקום עבודה, קורס תיקון סלולאריים, קורס מיזוג אוויר, טכנאי שירות למוצרי חשמל ביתיים ועוד. זוהי רק תחילתה של רשימה ארוכה שכוללת קורסים טכניים קצרים, ממוקדים ובעלי ביקוש רב. טרם ההחלטה להירשם אל מכללה זו או אחרת תמיד חשוב לוודא שאתם אכן נרשמים אל אותה מכללה בעלת מוניטין מוצלח שמעסיקה מרצים בעלי ניסיון רב, מכללה שמציעה כיתות לימוד חדשניות ומכללה שבוגריה השתלבו בהצלחה במקומות עבודה לאחר סיום לימודיהם. בהצלחה!

דברו איתנו בוואטספ