Наш Блог

הבלוג שלנו

איזה תחומי ידע דרושים לסטארט אפ בישראל והיכן ללמוד אותם

צעירים רבים חולמים להקים סטארט אפ המציע מוצר מבוקש או טכנולוגיה מתאימה. לצורך כך, דרושים לסטארט אפ צעירים בעלי חזון העוקבים אחר התחומים החמים בעולם היזמות ויש ביכולתם לזהות את הפוטנציאל.

בינה עסקית

בתחום הבינה העסקית ניתן לזהות לקוחות גדולים או חברות גדולות המבקשות לעשות שימוש בידע ומידע המצויים בארגון. לצורך כך יש לאסוף את המידע באמצעות כלים מתקדמים ולנתחו על מנת להגיע לתוצאה. לפיכך, דרושים לסטארט אפ כלים המסייעים בניתוח ואיסוף מידע נחשבים למבוקשים למדי ויכולים להוביל להצלחה מרשימה.  

בינה מלאכותית

תחום נוסף בו דרושים לסטארט אפ צעירים בעלי חזון הוא בינה מלאכותית. כיום ישנן חברות שונות העוסקות בתחום כאשר בינה מלאכותית יכולה לסייע בתחומים שונים החל מהעולם העסקי ועד לטכנולוגיה צבאית. באמצעות פיתוח תוכנות ויישומים שונים המסוגלים לחקות את צורת החשיבה של בני האדם ניתן להציג הצעות שונות.  

אבטחת מידע

תחום ידע נוסף הוא אבטחת מידע   הנחשב לאחד התחומים המובילים בהיבט של גיוס כספים. באמצעות פיתוח אפליקציות או פיתוחים טכנולוגיים אחרים ניתן ליישם את הרעיון. אין זה סוד כי בשנים האחרונות ישראל מצויה תחת מתקפת טרור המתקיימת בהיבט הטכנולוגי ולכן בתחום זה ניתן למצוא לא מעט חברות המספקות אבטחת סייבר למשתמשים שונים.  

משחקים

אמנם ניתן לפתח סטארט אפים בתחומי רפואה או כימיה, אבל בתחום המשחקים מדובר בהצלחה גדולה. בשנים האחרונות ניתן לראות מפתחי אפליקציוות ומשחקים שונים שמטרתם בידור בלבד החל משיגעון הפוקימון ועוד. כל מי שמעוניין להיות חלק ממשחק שמשגע את העולם כדאי לו להעמיק בתחום.  

היכן ללמוד

אין זה סוד כי בשנים האחרונות הפכה ישראל לאומת סטארט אפ המאפשרת ליזמים רבים להתפתח בתחומים שונים. אולי ההצלחה נעוצה אי שם בתרבות בישראל המאפשרת לאנשים לטעות, לקום ולהעז. לעומת תרבויות אחרות.  בישראל מעודדים את היזמים לנסות ולהצליח. בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט חממות סטארט אפ המאפשרות ליזמים שונים לפתח שלל רעיונות . אותן חממות ממוקמות באזורים שונים בארץ ונחשבות לסיפור הצלחה בקרב יזמים. אותן חממות מסייעות ליזמים הצעירים בהיבטים שונים החל מגיוס כספים ועד ייעוץ שיווקי.  

לא רק חממות

מדינת סטארט אפ כבר אמרנו? נוסף לחממות יזמים צעירים יכולים להצטרף לתוכנית של אקסלרטורים בישראל הנמשכת בין שלושה לחמישה חודשים כאשר ההבדלים בין האקסלרטורים באים לידי ביטוי באחוזים שהם לוקחים וכן במיקום הפיזי.

העתיד עוד לפנינו

לסיכום, ניתן לראות כי ישראל עוד לא אמרה את המילה האחרונה בתחום ולכן ישנם לא מעט מקומות המאפשרים ליזמים צעירים להביא לידי ביטוי את כשרונם. במידה וקיימת התלבטות ההמלצה היא להיוועץ עם מומחים בתחום על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה בבחירת מקום לימודים.

דברו איתנו בוואטספ