Наш Блог

הבלוג שלנו

כספת ביתית לאבטחה מירבית

אנחנו מודעים לכך שלא תמיד נוכל להיות אחראים על אחרים, אך על עצמנו תמיד נוכל להיות אחראים מבלי תלות באף אחד. כאינדיבידואלים בעולם, תחושת הביטחון שלנו היא הדבר החשוב לנו מכל ועל מנת להרגיש בטוחים נעשה הכל. תחושת הביטחון שלנו מוענקת לנו על ידי הנוכחות של הקרובים שלנו לידנו, הביטחון שלנו מושג גם על ידי ביטוח הבריאות והחיים שלנו ובין היתר גם בזכות מיגון הבית שלנו. לצערנו, כיום כולנו מודעים לתופעה הולכת ומתעצמת של פריצות לבתים, אך ישנה בשורה טובה והיא שיש מה לעשות בנידון. כספת ביתית מעניקה לחפצים שלנו את הביטחון שהם צריכים ולנו מוענק שקט נפשי.

השקעה לטווח הארוך

ידוע לנו שישנם דברים שאנחנו אוהבים לעשות יותר ודברים שאנחנו אוהבים לעשות פחות. חלקנו אפילו אלופים בלדחות דברים ליום המחר עד שלבסוף אנחנו מוצאים עצמנו נשאבים אל השגרה ולא עושים את אותם הדברים כלל. כספת בבית שלנו מעניקה לנו את הביטחון שאנחנו צריכים בחלל הבית שלנו ועל כן אין להמעיט בחשיבותה. בבתים רבים ישנו רכוש יקר ערך אשר עלול להגנב במקרה של פריצה לבית, אך אם יש לנו אפשרות לבטח את החפצים האלו למה שלא נעשה זאת?

סוגי כספות לצרכים שונים

כיום כספות לבית הפכו להיות מצרך שכיח עד אשר ניתן למצוא אותה בצבעים, גדלים ותנאי איחסון שונים. ישנה כספת אשר מוחדרת אל הקיר וכך ניתן להצניע אותה ובעת פריצה לביתכם חלילה, הפורצים לא יוכלו להתמגנט אל הכספת ולנסות לפרוץ אותה. לצד הכספת הזו, ישנה כספת אשר מקבעים לקיר ובה ניתן להבחין ויזואלית. האפקטביות של הכספת מוענקת לכם בשני המקרים שכן שתיהן בעלות קוד סודי שרק אתם יודעים ורק בעזרתו ניתן לפתוח אותה ולהיות נגישים לתכולתה.

חשוב להבין כי ערכם של דברים אינו נמדד דווקא בערכם הכספי, אלא דברים רבים הנם בעלי ערך רב בעקבות המטען הסנטימנטלי שלהם. אנשים רבים שומרים דברי ערך רבים, חלקם אשר עברו בירושה ולעתים גם מדובר בזכרונות ודברים נדירים שנשארו מאנשים שאינם איתנו עוד. לכן, כשם שאתם מאבזרים את מטבח הבית שלכם בציוד המשוכלל ביותר וכשם שיש לכם מערכת הושבה בסלון, דאגו לאבזר את הבית שלכם גם בכספת ביתית שתחזק את בטחונכם בכותלי הבית שלכם.

כל דבר ולו הקטן ביותר אשר עבורכם הינו בעל ערך רב ראוי להשמר בכספת .אחסנו בה כסף מזומן, תמונות נדירות, מסמכים או חוזים חשובים, תכשיטים או כל דבר היקר ללבכם אשר אובדנו או גנבתו עלולה להעציב אתכם ולגרום לכם תסכול רב.

דברו איתנו בוואטספ