Наш Блог

הבלוג שלנו

איך מכללה יכולה לסייע במציאת עבודה לאחר קורס מחשבים

המציאות מוכיחה: בוגרי קורסי מחשבים של מכללות במרכז ושל המינהל הטכני בפרט מוצאים, הודות לסיוע ולהכוונה של יועצי המוסד הלימודי שבו למדו, עבודה בתוך זמן קצר ביותר מסיום לימודיהם. הרציונל של המכללה, תכנית הלימודים, נושאי הקורסים והאופן שבו הם מועברים - הכול מתוכנן ומיושם כדי להקל על הבוגרים למצוא עבודה במקצוע שרכשו. מכללה יכולה לסייע בכך שלרשותה מאגר של כל הבוגרים שאליו מתבקשים גם הבוגרים הטריים לשלוח קורות חיים ולקבל באמצעות האתר הצעות על משרות עדכניות המוצעות בשוק. מחלקת השמה ייעודית מסייעת למי מהבוגרים הנזקקים לעזרה בכתיבת קורות חיים לכתוב ולנסח אותם באופן שיהיה בהם מענה ממוקד ומדויק לצרכים ולדרישות שמועלות על ידי מי שמפרסמים משרות המותאמות לטכנאי מחשבים.

ידע מקיף ועדכני

המורים והיועצים מכירים היטב את התחום ואת השוק ויודעים כיצד ולאן לכוון את הבוגרים המחפשים עבודה. מה שמגביר את הסיכוי של בוגרי מכללת המינהל הטכני למצוא עבודה לאחר סיום לימודיהם הוא המוניטין של המכללה כמוסד המכשיר את תלמידיו לקראת יציאתם לשוק העבודה על ידי חשיפתם לחידושים השונים ולהיכרות מעמיקה ויסודית עם מערכות מחשוב ורשתות מחשבים שונות ומגוונות.

קשר וליווי לאורך כל הדרך

בוגרי המכללה יכולים, כמובן, להתייעץ עם היועצים ועם המורים בה בכל שלב במהלך חיפושיהם אחר עבודה וגם לאחר היקלטותם במקום עבודה. סביר להניח כי ההכשרה העיונית והמעשית כאחד המתקיימת בכיתות לימוד מצוידות ומאובזרות בציוד ובטכנולוגיות חדישות ומתקדמות מכינה את הבוגרים לקראת התפקידים והמשימות שנכונו להם במקומות עבודה פוטנציאליים. כל בוגר שנקלט בשוק העבודה הוא עוד עדות ועוד הוכחה לחשיבותה של ההכשרה היסודית והמקיפה ולתועלת הרבה הגלומה בלימודים במסגרת מכללה שהיא שם דבר בתחום הכשרת טכנאי שירות במגוון תחומים נדרשים בכלל ובתחום מחשבים בפרט.

מקדמי הצלחה

שילוב גורמים שונים מהווה מכפיל כוח וסיכוי עבור בוגרי המינהל הטכני להתקבל לעבודה במשרות ובתפקידים ההולמים את כישוריהם ואת יכולותיהם: מרצים מנוסים ומובילים בתחומם, מגוון עשיר של קורסים, כיתות לימוד המהוות , הלכה למעשה, למעבדות שבהן מתבצע השילוב המיטבי של לימודים עיוניים עם התנסות מעשית, ניסיון מצטבר רב ועשיר של שיטות לימוד והכשרה ייעודית מובנית, שיטתית ומסודרת של התלמידים.

אתם לא לבד

תמיד טוב ללמוד מניסיונם של אחרים. אתם יכולים להתייעץ עם בוגרי מכללה שהשיגו עבודה. אתם יכולים להתייעץ עם חברים, לבקש שימליצו עליכם, לבקש ליידע אתכם על הצעות שונות. אי אפשר לראות תמיד את הכול. ודאי יש הצעות שונות שנעלמות מעיניכם. מה שחשוב הוא שתזכרו כי אתם לא לבד במערכה, ודאי לא כבוגרי המינהל הטכני. יש ערוצי קשר ותקשורת מגוונים שבהם ניתן להתוודע אל משרות פנוית, אשר אחת או אחדות מהן עשויות להתאים לכם.

לא להתייאש מדחייה או מסירוב- בסוף תצליחו!

לפעמים - כך זה בחיים - גם אם אתם חשים וחושבים כי אתם המועמדים הטובים והמתאימים ביותר למשרה המוצעת וכי ביכולתכם למלא אותה באופן מושלם, מישהו אחר יועדף על פניכם וייבחר. זה לא אומר דבר עליכם. יכולות להיות למעסיק סיבות שונות לבחירת מי מהמועמדים. מה שחשוב הוא שדחייה או סירוב וכל תשובה שלילית לא ירפו את ידיכם ולא יניאו אתכם מהמשך הגשת מועמדות לעבודות ולמשרות שונות. המשיכו להאמין בעצמכם ולשלוח קורות חיים. פעם אחר פעם. בדבקות. בהתמדה. בסוף אתם תצליחו. ייתכן כי התהליך יהיה קצר ומהיר יותר מכפי שאתם משערים. תמיד יש הפתעות.

דברו איתנו בוואטספ