Наш Блог

הבלוג שלנו

כל הסיבות להירשם לקורס מקצועי טכנאי סלולר

בזמן שמקצועות מסורתיים נזנחים ושוק העבודה דליל באפשרויות חדשות – עולם הסלולר מציע אופק חדש למי שמוכן להציע שירות תיקונים איכותי לנייד.

הסמאטפונים החליפו ממזמן את הארנק, השעון, המצלמה והיומן – התלות שלנו במכשירים הניידים גוברת כל הזמן, מה שיכול אולי להסביר את הנתון הבא: בשנת 2015 נמכרו בישראל למעלה מ- 3 מיליון מכשירים ניידים חדשים. המספר כה גדול, כמעט בלתי נתפס, אבל נובע מההתקדמות הטכנולוגית הבלתי פוסקת בתחום הסמארטפונים. מרבית המכשירים החדשים שנרכשו הם של החברות המובילות בשוק: סמסונג, אפל ו LG. למכשירים אלו יש מלאי גדול של חלפים ושיטות תיקון ידועות וברורות משנים של ניסיון. במקביל גבר זרם היבוא לארץ של מכשירים סינים זולים הנמכרים היום בישראל ומהווים אתגר לאנשי המעבדות והתיקונים, בעיקר בעקבות חוסר של חלקי חלפים.

אך גם המכשירים החדשים שהגיעו לארץ יילמדו במהרה על ידי טכנאי המעבדות ומלאי החלפים שלהם יתמלא ברגע שהדרישה לכך תגיע. במילים אחרות, אין דרך לעצור את הגלגל – תעשיית הטלפונים והטאבלטים רק הולכת ומתחזקת ועמה גובר הצורך בטכנאי סלולר מוכשרים. המשוואה פשוטה: כל מכשיר חדש הנמכר הוא לקוח פוטנציאלי לתיקון עתידי במעבדה.

אם תצאו לטיול קצר בכל מרכז עיר או מרכז מסחרי, תגלו עשרות חנויות פרטיות  או סניפים של חברות הסלולר המובילות, המציעות שירותי מעבדה ומכירה של טלפונים ניידים. יש להבחין בין שני הענפים: בעוד עולם מכירות הנייד עובד על מתח מחירים נמוך מאוד – מכשיר חדש יכול להקנות לבעל החנות גם רווח של אחוזים בודדים – מעבדה לתיקון מכשיר סלולרי עובדת על מתח רווחים גבוה בהרבה. השילוב בין נחיצות המעבדות והעובדה כי הן מייבאות חלקי חילוף ומתקינות אותם בעצמן, יוצר מצב בו המעבדות הסלולריות הן צורך שאי אפשר בלעדיו. אפשר אם כך להניח שהדרישה לטכנאי סלולר מקצועיים רק תגבר עם השנים.

מה הן התקלות הנפוצות ביותר בטלפונים הניידים שלנו?

בקורס המקצועי להכשרת טכנאי סלולר לומדים לטפל במגוון רחב של תקלות ונזקים הנגרמים למכשירים הניידים. ישנן מספר רב של תקלות אך חלקן שכיחות יותר מהאחרות. התיקון הנפוץ ביותר הוא כמובן– החלפת המסך. ככל שמימדי המסך גדולים יותר, גובר הסיכוי להתנפצותו. מקרים רבים של התנפצות או שבר המסך גורמים לכך שהמכשיר מפסיק לעבוד. טכנאי סלולר מקצועי יחליף מסך בפחות מחצי שעה. אך זהו אינו התיקון היחיד, תיקונים נפוצים אחרים הנלמדים במהלך הקורס:

  • תיקונים בכפתור ההדלקה
  • תיקון ברכיבי השמע
  • החלפת שקע טעינה
  • החלפת סוללה
  • החלפת פאנלים שבורים
  • עדכון תוכנה
  • שחרור טלפון מסיסמא
  • החלפת רמקול או החלפת מצלמה

המכשירים הניידים החדשים כל כך עדינים ובמקביל עמוסים בכל טוב אלקטרוני. ברור שאנו זקוקים ליד טובה, כישרון וריכוז על מנת לטפל בתקלות בהן. למזלם של טכנאי הסלולר הביקוש לשירות התיקונים רק גובר כל הזמן. אם תצליחו לשלב בין ידע וטכניקה טובה ובין מתן שירות מצוין ללקוח – יש בידכם מקור פרנסהאמיןויציב בתחום המתחדש כל הזמן.תחום המציע טכנולוגיות מתקדמות ושימוש בחומרה ותוכנה מהסוג החדיש ביותר. זוהי בהחלט סביבת העבודה המתקדמת ביותר הקיימת כיום, ובעלת סיכוי להכנסה טובה גם כן.

דברו איתנו בוואטספ