Наш Блог

הבלוג שלנו

מחשבים בשירות הרפואה וחשיבותה של תודעת שירות

השילוב בין מחשבים לרפואה הוא אחד השילובים המעניינים והמאתגרים אנשים הפתוחים להתנסויות מקצועיות חדשות ורוצים לרכוש מקצוע מבוקש, אשר הדרישה למומחים בתחום הולכת וגוברת ככל שטכנולוגיות חדשניות מוטמעות בעולם הרפואה. המינהל הטכני מכשיר טכנאים בתחום המכשור הרפואי. אנשים בתחום זה נדרשים במוסדות הבריאות בכלל ובבתי החולים בפרט. תפעול ותחזוקה של מכשור חיוני ויקר, החל מפריטים קטנים וכלה במכשיר MRI גדול ומשוכלל.

שילוב של תחומי ידע רבים

קורס מכשור רפואי חושף את התלמידים לנושאים רבים ומגוונים כגון אלקטרוניקה, מחשבים, מכאניקה, אנטומיה, מערכות הגוף, קרדולוגיה, גסטרולוגיה, חשמל, רובוטיקה ועוד. הקורס מאפשר להתוודע אל מחלקות שונות בבית החולים ולהתוודע לאון שבו משמשים המכשירים הרפואיים השונים להצלת חיים ולטיפול במגוון סוגים של מחלות. קורס מכשור רפואי מתאים לכל מי שרוצים לשלב עבודה עם אנשים בכלל ואנשים המצויים במצבי מצוקה, חולשה ודחק בפרט והם בעלי עניין וזיקה לטכנולוגיה. סביבת העבודה היא תובענית והאחריות היא רבה. בהפעלה, בטיפול ובתחזוקה שוטפת של מכשור רפואי יש שילוב של אתגר ושליחות ובעיקר- מקצוע מתגמל מכל הבחינות.

הצעות עבודה

בוגרי הקורס יכולים להשתלב כעובדים במוסדות הבריאות ולשמש כמדריכים לשימוש במכשירים השונים ולהטמעת טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.

המהות של עבודת טכנאי שירות

המינהל הטכני הוא בית יוצר למקצועות חיוניים ונדרשים. ניתן לרכוש במכללה מקצוע ראשוני לקראת יציאה לשוק העבודה וניתן גם לבצע בה הסבה מקצועית ורכישת מקצוע נוסף. מגוון תחומים שבהם ניתן ללמוד להיות טכנאי שירות חושף את ההיקף הנרחב של תכני לימוד מעניינים, הפותחים אופק תעסוקתי מבטיח. טכנאות היא, כהגדרתה, עבודה טכנית אבל שירות הוא בראש ובראשונה יחס אישי, אנושי, שהוא- הוא ליבת המקצוע. כמי שמספקים שירות נדרשים בעלי המקצוע להיות חדורי תודעת שירות ולדעת בכל רגע נתון כי הם עונים על צורך של בני אדם.

טכנאי שירות שנותן מענה מעכשיו לעכשיו

הקורסים השונים בנושאים שבהם נדרש על פי רוב מהנה מהיר כגון מנעולנים, טכנאי מחשב, טכנאי סלולאר ועוד מדגישים את חשיבות הנגישות והזמינות של אנשי המקצוע. כאשר מתקלקל מחשב או טלפון סלולארי או כאשר נפרצת דלת של רכב או נטרקת דלת של בית ללא יכולת לפתוח אותה- הלקוחות, צרכני הישרות, המשוועים לפתרון מהיר, תלויים באופן מוחלט בטכנאי שיבוא ויגאל ויושיע אותם ממצוקתם. טכנאים בתחומים השונים פוגשים אפוא אנשים השרויים במצוקה. המקצועיות של טכנאי השירות באה בין השאר ולא אחת בעיקר במהירות התגובה ובמהירות שבה הם פותרים את הבעיה, מתקנים את התקלה ומאפשרים לאנשים התלויים בהם לשוב אל שגרת חייהם.

מחשבים בליבת העסקים

המידע החיוני של כל עסק מצוי כיום במחשבים ומכאן התלות המלאה והמוחלטת של בעליו במערך ובמערכת המחשוב. מכאן גם הדרישה והביקוש המתמידים לטכנאי מחשבים. המינהל הטכני – מכללה ייעודית להכשרת טכנאי שירות במכללת המינהל הטכני עומד לרשותכם צוות מקצועי מאומן ומיומן, נגיש וזמין לייעץ לכם על אודות מסלולי הלימוד השונים ולסייע לכם בבחירה מושכלת של המסלול המתאים לכם, לאחר אפיון והגדרת צרכים, רצונות וציפיות. מתכונת לימודים המשלבת לימוד עיוני עם התנסות מעשית במהלך הלימודים מהווה תכנית הכשרה והעשרה המתאימה למי מכם שבוחרים להשקיע זמן וכסף בלימוד אינטנסיבי של מקצוע מעשי.

מלים חמות ומחמיאות של בוגרי המכללה

רבים מהבוגרים מעידים כי המכללה היתה עבורם מקום ההכשרה הטוב ביותר, והמקצוע שרכשו בו הפך להיות העיסוק ומקור ההכנסה העיקרי שלהם. אתם מוזמנים לקרוא דברים שכתבו, ולראות ולשמוע אותם כשהם משתפים את כל מי שרוצה לשמוע חוות דעת והמלצות על הקורסים המקצועיים ממקור ראשון מספרים על השינוי שחולל הלימוד במכללה והמקצוע המתגמל שרכשו בה.    

דברו איתנו בוואטספ