Наш Блог

הבלוג שלנו

איך מתחילים סטארט אפ לאחר תום הלימודים המקצועיים

סיימתם ללמוד? חושבים מה לעשות עם המקצוע שלמדתם? יש לכם רעיון בראש שאתם פשוט חייבים להוציא לפועל? מרגישים שיש לכם את הסטארט אפ הבא? מעולה! הנה כמה דברים שחשוב שתדעו לפני שאתם מתחילים ליישם את הרעיון שלכם.

 המדריך המלא- איך מתחילים סטארט אפ

דבר ראשון וחשוב, הוא הרעיון. צריך שיהיה לכם רעיון מקורי שעוד לא קיים בשוק, אחרת חבל על הזמן והמאמצים שתשקיעו. פה נכנס חלק נוסף וחשוב שהוא סקר שוק. יש משפט שאומר "מוחות גדולים חושבים בצורה דומה" וזה נכון! יכול להיות שמישהו אחר כר התחיל לעבוד על הרעיון שלכם אבל פה מתחיל היתרון שלכם. ברגע שתדעו מה המתחרה עושה תדעו מה אתם יכולים לשפר ולעשות יותר טוב. לא חסרות תחרויות היום, קחו לדוגמא את פייסבוק טוויטר ואינסטרגם, כולם רשתות חברתיות שכל אחת מהם מציעה חוויה שונה למשתמש. קחו בחשבון שהרעיון שלכם צפוי להתפתח ולהשתנות ככל שתתקדמו בתהליך וזה מעולה! ככל הנראה שהרעיון שלכם הוא טוב ויש לאן להתפתח.

דבר נוסף וחשוב, תאמינו בעצמכם! כל מי שיודע משהו על איך מתחילים סטארט אפ יגיד לכם שבמהלך הדרך שלכם להקמת הסטארט אפ או האקזיט תשמעו הרבה "לא" וזה בסדר. ככל הנראה זו הדרך היחידה על מנת להגיע לסטארט אפ מצליח.

תתחילו לחשוב למי אתם מכוונים? מי הלקוח שלכם? איזה שירות המוצר שלכם אמור לתת? מה הביקוש למוצר הזה? האם המוצר הזה כבר קיים? במה המוצר שלכם שונה מהמוצר הקיים בשוק כיום? אחרי שעניתם על כל השאלות הללו תצטרכו לחשוב איך ליישם את הרעיון שלכם באופן המקצועי ביותר ולבנות תכנית עבודה.

השלב הבא במדריך על איך מתחילים סטארט אפ והקריטי הוא גיוס כספים, במידה ואתם יכולים לממן בעצמכם את הקמת הסטארט אפ- מעולה! במידה ולא אתם תצטרכו עזרה חיצונית. הדרך לקמת הסטארט אפ יכולה להיות ארוכה, מייגעת ובעיקר יקרה. תצטרכו להציג את הרעיון שלכם למשקיעים פוטנציאליים ולמכור אותו, לגרום להם להבין למה כדאי להם להשקיע דווקא במוצר שלכם. גם גיוס כספים ממשפחה או מחברים יכול להיות פתרון התחלתי טוב. לא הרבה יודעים זאת אבל היום ניתן לפנות גם למשרד התמ"ת שעוזר לחברות סטארט אפ מתחילות.

למדתם את המקצוע, יש לכם את הידע הטכני הדרוש לסטארט אפ שחשבתם עליו, השקעתם, יש לכם רעיון ויש לכם את ההון ההתחלתי. זה הזמן להתחיל לנסות להשיג את המטרה שלכם. אל תרגישו לא נעים לחלום על האקזיט, אם אתם מאמינים במוצר שלכם ואתם יודעים איך מתחילים סטארט אפ השמיים הם הגבול. אל תשכחו שגם פייסבוק התחילה מחדר קטן במעונות הקולג'. אם מארק צוקרברג יכול, גם אתם יכולים!

דברו איתנו בוואטספ