Наш Блог

הבלוג שלנו

איך לומדים להיות פורץ מנעולים?

ענף המנעולנות כיום מספק תעסוקה רבה לאנשי מקצוע רבים. בכל יום ננעלות כספות, אנשים מאבדים את מפתח הרכב שלהם, וצרור המפתחות אבד ואין דרך להכנס אל הדירה. פורצי המנעולים הפכו להיות מושיעים של ממש, אשר מסייעים לאנשים רבים בשעת המצוקה שלהם. החלטתם שאתם רוצים להיות פורצי מנעולים? עליכם לעבור הכשרה מעמיקה, בסופה תקבלו תעודה שתתיר לכם לעסוק בתחום זה.

אני רוצה להיות פורץ מנעולים – מה נדרש ממני?

הביקוש לתחום עיסוק זה נמצא בנסיקה בשנים האחרונות, ויותר ויותר אנשים מבקשים לעבור את ההכשרה כפורצי מנעולים. ישנם מספר מוסדות לימוד המאפשרים את קיום הלימודים והענקת תעודה רלוונטית. כל מוסד לימוד בעל תנאי קבלה שונים, אך כן ישנו בסיס שחשוב לעמוד בו על מנת להתקבל ללימודים.

ראשית, ישנה המלצה, שלעתים הינה בגדר תנאי סף, והיא להיות בעלי ניסיון בעבודה טכנית. עבודת פריצת המנעולים דורשת יכולות טכניות, ועל כן חשוב להגיע עם בסיס טוב על מנת שיהיה ניתן ליצוק את החומר הנלמד בקלות. מעבר לכך, חשוב להעיד כי אין למועמד ללימודים כל עבר פלילי, לרבות תיקים במשטרת ישראל.

מה אתם עתידים ללמוד?

אלו מכם המבקשים לעסוק כפורצי מנעולים, עתידים לעבור הכשרה מעמיקה ופרטנית הנוגעת גם להיבט הטכני וגם להיבט השירותי. תכנית הלימודים עשירה בתכנים, ומתמקדת בעיקר בסוגי המנעולים ועל דרך ההתקנה של המנעולים על כל סוגיהם. מעבר לכך, ישנם קורסים אשר מעניקים גם כלים ודרכי התמודדות במצבי חירום קיצוניים.

לצד החומר העיוני, דרכו עוברת התורה כולה, חלק נכבד מקורס פורצי המנעולים הוא גם החלק המעשי. ישנה חשיבות גדולה לחלק זה, שכן כאן ישנה הזדמנות אמיתית להתנסות בתרחישים אפשריים העתידים להיות שגרת העבודה של כל אחד מהסטודנטים בקורס. ההתנסות תהיה דרך פריצת מנעולים בזמן אמת, לצד פריצת כספות. על מנת להעשיר את הלימודים, ניתן במרבית מוסדות הלימוד גם דגש חשוב אודות הפאן המשפטי הנוגע לפריצות על כל סוגיהן.

כמה זמן עליי להקדיש ללימודים?

לימודי המנעולנות אינם ארוכים במיוחד, אך כן משתנים בהתאם למסגרת בה החלטתם ללמוד. לרוב, לא מדובר על לימודים האורכים יותר מחצי שנה, כאשר בסך הכל מדובר על עד כ-80 שעות, בהן מצופה מכם לרכוש את הכלים החיוניים ולצאת אל השטח כפורצי מנעולים איכותיים ושירותיים. על מנת לוודא כי אתם אכן כשירים לבצע את עבודתכם על הצד הטוב ביותר, נערכות סימולציות, בהן עליכם לבצע אינטראקציה שירותית, לאתר את צורך הלקוח ולתת מענה הולם לבעיה.

מוסדות הלימוד עושים ככל שביכולתם על מנת להכשיר את הסטודנטים לדעת להתמודד ברגע האמת גם עם כספת קטנה, וגם עם רכב יוקרה או דירה שננעלו. חשוב להתמיד בלימודים ולהגיע לכל המפגשים – כל שעת לימוד חשובה וחיונית לטובת עבודתכם.

דברו איתנו בוואטספ