Наш Блог

הבלוג שלנו

איך אתם נועלים את הלוקרים שלכם

בניגוד למקצועות מסוימים, על מנת להיות מנעולן, אין צורר ללמוד לימודים מקצועיים. מי שעבר קורס למנעולנות, יכול להיות בעל יתרונות רבים, לעומת מי שאינו עבר קורס זה. במהלך הקורס, לומדים נושאים רבים, צבירת ידע נוסף, תיאורטי ומעשי. באמצעות קורס זה, התלמידים יוכלו לספק מענה מהיר למגוון רב של מצבים, כולל פריצת כספות, רכב, דלתות מורכבות עם קודים, פתיחת לוקרים למי ששכח את הקוד ועוד. מיש עובר את הקורס, חייב גם להמציא, תעודת יושר מהמשטרה, כך שהלקוחות ירגישו שיש להם על מי לסמוך. הלימודים אורכים בין כמה חודשים לשנה.

בגלל השימוש הרב היום בלוקרים, שהם נוחים לשימוש, ישנן תקלות שונות כגון לוקר שאינו נפתח, או מי ששכח את הקומבינציה של הקוד. אחת השאלות שמנעולנים ישאלו היא איך אתם נועלים את הלוקרים שלכם, מדובר על תלמידים או אנשים שעושים שימוש רב בלוקרים והמנעול הוא למעשה קומבינציה של שלושה מספרים, הקוד הינו אישי ונמסר לכל בעל לוקר.

היכרות עם כל סוגי המנעולים בקורס מנעולנות

אם התלמידים, יהיו מעוניינים גם בלימוד של פריצת מנעולים, ולספק שירותי מנעולנות באזורים השונים, עליהם להירשם לקורס מקיף שיכלול את הכל. השכלה זו, כוללת את פריצת כל המנעולנים הכוללים גם לוקרים. לרוב כל מי שיש להם לוקרים ששכרו, יידעו את הקוד כך שאין מפתח והדבר הראשון שיבצע מנעולן מקצועי במידה ובעלי לוקרים אינם יכולים לפתוח את הלוקרים בהם הם משתמשים תהיה איך אתם נועלים את הלוקרים שלכם. שכן, ישנו קוד ואם הם אינם זוכרים אותו, מנעולן יצטרך לפרוץ את המנעול באמצעות הידע שרכש בלימודיו.

בגלל השכלולים הרבים בתחום המנעולנות, הלימודים היום הם מקיפים ויש לדעת הכל בתחום השכלולים שישנם בכל תקופה מסוימת. יש ללמוד גם על פתיחת מנעולים דיגיטליים, פריצה והחלפה של צילינדרים שונים, כאלה שהם סטנדרטיים או מורכבים יותר.

תחומי העיסוק והשירותים שיילמדו בקורס מנעולנות

יש ללמוד נושאים רבים בקורס למנעולנות, כגון שכפול מפתחות, ייצור ושחזור מפתחות, מקודדים, שלטם, קידוד מנעולנים תואמים, ייצור שלטים לאזעקות ועוד. כאשר ישנה פריצה ללוקרים במידה והמנעול לא פתח, אין צורך למנעולן לשאול את לקוחותיו איך אתם נועלים את הלוקרים שלכם, הוא יגיע למקום ישחק עם המספרים ויפתח את המנעול, אפילו ללא צורך בשבירתו.. בוגרי קורס למנעולנות, יתבקשו לספק שירותי חירום, להתקין צילינדרים ומנעולים. התפקיד של פורץ מנעולים, עשוי לגלוש אף לתחומים כגון עבודה עם כוחות הצלה, ייעוץ מקצועי בזמן חירום וכן, הענקת חוות דעת לחברות הביטוח.

כל מנעולן לעתיד, יילמד גם את תחום השיווק ואת תהליך הקמת עסק פרטי בתחום המנעולנות וכן, אחזקה והתקנה של מערכות בטיחות. חברות רבות שמשכירות לוקרים למוסדות רבים, ילמדו את תחום הלוקרים והמנעולים שבאמצעותם נועלים את הלוקרים. היות והחברות שמייצרות את הלוקרים, נעזרים באופן קבוע במנעולנים שיתחזקו את הלוקרים במידה וישנה תקלה בפתיחה או נעילה של מנעול הלוקר. נציג החברה שממנה המוסד שכר את הלוקרים יברר איך אתם נועלים את הלוקרים שלכם וישלח מנעולן מקצועי שיפתור את הבעיה במהירות.

דברו איתנו בוואטספ