Наш Блог

הבלוג שלנו

קורס מנהל רשתות האם כדאי

כיצד עידן המחשבים שולט ומעניק את כל האפשריות תחת קורת גג אחת? קורס מנהל רשתות האםכדאי? היכן למעשה מובאים לימודי הכשרה מקצועית- יתרונות ואפילו למה כדאי ללמוד מקצוע מאותם נושאי המחשבים והתכנות? אספנו עבורכם כמה מידעים באשר לבחירת מקצועות ניהול הרשתות, הצלחתם ובעיקר תרומתם בשוק העבודה.

האם כדאי לבחור בזה? מנהל רשתות

אם תשאלו את טובי המומחים, הם בהחלט מדברים על בחירת מקצוע לטווח הארוך ביותר. ביחס לכל שאר מקצועות של טכנולוגיה, מדברים למעשה על תחום משמעותי ורב תחומי. הטמעה של מערכות מחשוב בדרך המוצלחת ביותר, מדברת על ניהול רשתות. מיהו מנהל הרשתות ולמה רוב האנשים עוברים הכשרה מקצועית בכדי לנסות ולהיכנס לתוך נעליו? מעבר לשכר המושלם, מדברים על שליטה במערכות הפעלה, אחריות מלאה על ארגונים, הפעלת חומרה, מערכות פתוחות וסגורות ואפילו שמירה על שרתי אינטרנט ואבטחת מידע. תפקיד רציני של הגדלת ראש הטומן אחריות גדולה בחובו ומאידך מסייע לקטוף את הפירות הראויים לטווח הארוך.

מהם לימודי ניהול רשתות?

במסגרת הלימודים, יתאפשרו תרחישים של לימוד מערכות הפעלה של מיקרוסופט. אחר כך מגיע שלב של השתלבות בארגונים גדולים בכל מקום ובכל זמן. תכנון מערכים חדשים, יכולות של סיסמאות כאלה ואחרות ובעיקר כניסה לאתרים וכל השאר. בגדול, סביבת האינטרנט כמו שולטת על כל השאר בעוד הקורס עלותו מגיע לשמונת אלפים שקלים ואפילו יותר. הקורס יתרחש בין 250 ל 300 שעות והתעודה שתתקבל תעניק לא מעט אפשריות הקשורות בניהול מערכות וארגונים. המערך של המחשוב גם אמרנו? אז כבר שוחחנו על עלויות יקרות מכל. כאמור, השכר ההתחלתי בתחום הינו 6000 ₪ אך עוד היד נטויה. אחר כך מדברים על תפקידים כגון ניהול צוותים ושכר שירקיע שחקים עד 20.000 ₪ ואפילו יותר.

היכן ראוי ללמוד? טיפים לבחירה נכונה

  1. ערכו סקר שווקים באמצעות האינטרנט. במסגרת הזו, ראוי לחפש מקומות ואתרי לימוד נכונים.
  2. יש לברור מוניטין ושם של בית העסק. כך גם בחירת סגל מורים ותוכנית לימודים שתענה על הציפיות.

דברו איתנו בוואטספ