Наш Блог

הבלוג שלנו

פתרונות מחשוב לעסקים – מודל 2014

 

כיום כל עסק שמכבד את עצמו נעזר במערך מחשוב לצורך פעילותו. כל תקלה באגף המחשוב של העסק תגרום לשיבוש הפעילות העסקית השוטפת. על מנת שהעסק יוכל לפעול ולהצליח, על החברה להקים מערך מחשוב שמתאים לצרכיה, וכמו כן לדאוג לתחזוקה שוטפת ולשדרג את המערכת מעת לעת.

חברות שירותי מחשוב

על מנת לתת מענה לצורך להקים ולתפעל מערך מחשוב בעסק, כיום קיים מגוון רחב של חברות אשר מתמחות בשירותי מחשוב ומעניקות תמיכה לעסקים בתחום זה. עבודה עם חברת שירותי מחשוב יכולה לחסוך  להעסיק איש מחשבים בעסק עצמו. חברות אלו מציעות לעסקים מגוון שירותי תמיכה: יעוץ בהקמת מערכת מחשוב, אספקת ציוד ופריסה של רשת תקשורת בתוך העסק, התקנת תכנות חדשות בהתאם לצרכים של העסק, פתרון מיידי במקרה של תקלה, פתרונות אחסון וגיבוי מידע, תחזוקה שוטפת ושדרוג המערכת במקרה הצורך, פתרונות אבטחה נגד וירוסים או פריצות מצד האקרים, שחזור מידע במקרה וקרתה תקלה ועוד. בעל העסק יוכל להיות בטוח שמערך המחשוב נמצא "בידיים טובות" של צוות מקצועי ומיומן ולהתפנות לניהול העסק "בראש שקט”. הליווי המקצועי יכול להיות מהצעדים הראשונים – ההתלבטות באלו מחשבים ותכנות לבחור, ועד לרגעים הקשים שיגיעו בהמשך הדרך- תקלה קטנה או אסון שגרם לקריסה של המערכת.

פתרונות טכנולוגיים

בשנת 2014 עומדים לרשותם של העסקים מגוון פתרונות טכנולוגיים מתקדמים אשר יכולים לסייע לחברה לפעול בצורה יעילה ולעמוד בתחרות הקשה שבשוק. הנה כמה מהפתרונות הטכנולוגיים שניתן לשלב בתוך העסק:

  • שירותי ענן: בעבר, כל עסק נאלץ להחזיק שרת מקומי על מנת לבצע פעולות שונות כגון שיתוף מידע, ניהול מערכת קשרי לקוחות, קבלת דואר אלקטרוני ועוד. כיום ניתן להגיע לאותה תוצאה באמצעות האינטרנט וללא צורך בשרת מקומי. שירותי ענן הם שירותי מחשוב שניתן לקבל באמצעות האינטרנט, לדוגמה פתיחת חשבון עסקי ב- gmail. שירותי ענן יכולים לשמש גם להנהלת חשבונות, ניהול לוגיסטי ועוד. לשילוב מוצלח של שירותי ענן בתוך העסק ניתן להיעזר בחברת שרותי מחשוב אשר יכולות הן לייעץ בבחירת התכנה שמתאימה לעסק שלכם והן לסייע בתחזוקה השוטפת.
  • גיבוי מידע: מציאת פתרונות גיבוי הנו צעד הכרחי על מנת להבטיח את המשך הפעילות העסקית גם במקרה של תקלות או הפתעות לא נעימות מסוגים שונים. חברות שירותי מחשוב יכולות להציע פתרונות שונים לגיבוי מידע, לדוגמה חברת סייפנט מציעה גיבוי באמצעות שרת גיבוי מתקדם אשר במתקן מאובטח ותחת תנאי בקרה מחמירים. השרת מאפשר בין היתר גיבוי באמצעות שירותי ענן, ושחזור מידע מהיר במקרה הצורך.
  • מרכזיות IP : מרכזיית IP יכולה להחליף מרכזיית טלפון מסורתית, ולאפשר גם לעסקים קטנים ובינוניים תקשורת ברמה מתקדמת. המרכזייה היא בעצם תוכנה שפועלת על שרת, ניתן להגדיר אותה בצורה פשוטה ולשדרג אותה במקרה הצורך. היא מאפשרת העברת שיחות, שיחות וועידה, מעקב שיחות, קבוצות חיוג ופונקציות נוספות.
  • מרכזייה וירטואלית: מתאימה לעסקים שאינם מעוניינים להחזיק ולתפעל שרת משלהם. מרכזייה וירטואלית פועלת בדומה למרכזיית  IP, רק שהיא עובדת באמצעות שירותי ענן, כאשר התפעול נעשה דרך חברת שירותי מחשוב חיצונית.

דברו איתנו בוואטספ