Наш Блог

הבלוג שלנו

לימודי תקשורת חזותית הדרך שלך לכניסה לעולם ההייטק

כיום ידוע לכולם שעולם ההייטק שואב לתוכו מאות בוגרים בכל שנה בתחומי הפיתוח למערכות אפליקציה שונות, המחסור עדין מורגש בענף במיוחד בישראל שידועה כמדינה שמוכרת מוחות וידע לכל העולם, עולם התקשורת חזותית הוא נגיעה וכניסה חלקה לעולם הייטק ובמאמר זה ניתן לכם את כל המידע איך להיות חלק מעולם מתקדם ומשגשג והאם כל אחד יכול ללכת וללמוד את התחום הזה.

מה לומדים?

תקשורת חזותית נחשב היום לאחד התחומים בתעשיית העיצוב גרפי, התחום הזה משלב לימודים והשכלה מקצועית במספר נישות, האחד הוא שיווק לעולם הדפוס והגדל מכירות לעסקים, הנישה נוספת היא בניית אתרים לאינטרנט ועיצוב גרפי לאפליקציות, הלימודים בתחום הנם קרוב לשנה וחצי לימודים שבמסגרת הלימודים תלמדו במסלול הראשון את מסלול העיצוב גרפי שיכלול לימודי עיצוב בתוכנות גרפיות כגון: פוטושופ, אילוסטרייטור ותוכנת האינדיזיין. במסלול השני תלמדו את מסלול בניית האתרים שיכלול נושאים כגון UX UI בניית חווית משתמש נכונה המותאמת לימים אלה והלימודים יהיו בתוכנות הפלאש ודרימוויבר שכולל את לימוד הנושא בצורה רחבה מאוד של HTML 5 הלימוד כולל תרגילים מעשיים ושיעורי בית כדי לבנות לכם את תיק העבודות. תיק העבודות הנו הכרטיס כניסה לעולם הזה וללא ידע והבנה בעיצוב לא תוכלו להתקבל למסלולי הייטק של תקשורת חזותית. מאוד חשוב בלימודים להשקיע כל דקה פנויה מזמנכם בידיעת שפות האינטרנט וחזרה על חומרים נלמדים כדי לשנן את החומר הנלמד. במסגרת הלימודים תלמדו כיצד לחשוב כמעצבים גרפיים ובוני אתרים לאינטרנט החל מידיעת תורת הצבעים ומשמעויות ועד להבנה של קודים בתכנות קל עד מתקדם.

איך עובדים בתחום?

כמו כל תחום בחיים רגע לפני שנכנסים אליו תמיד מבררים מה יהיה השכר בתחום ואם בכלל שווה להיות חלק מהקהילה הזאת. המחירים והמשכורות בהייטק לרוב מתחילות בשכר של 15000 ש"ח נטו לבוגר מתחיל ויכול להגיע למשכורות הרבה יותר גבוהות הכל תלוי בוותק של המתכנת והמעצב וכמה בארסנל שלו יש לו פרוטפוליו אדיר ומושקע. לאחר סיום הלימודים ותוך כדי ההכשרה וההשכלה שתקבלו תוכלו לפנות לחברות או למדורי דרושים שמחפשים את הנישה שלכם, תצטרכו לשלוח קורות חיים וצירוף של תיק עבודות מקצועי שבניתם. בראיון העבודה עצמו בתחום הייטק יבקשו ממכם לדעת כמובן איפה למדתם ומה מידת ההכשרה שלכם, בחלק מהמקומות אכן מבצעים בחינה קלה לעבודה כגון עיצוב אפליקציה או דף נחיתה ללקוח, תקבלו מפרט נתונים טכניים שעליו תצטרכו להלביש את העיצוב שלכם מותאם למידות מדויקות שתקבלו, ככל שתעבדו מהר ותעצבו עם מתן דגש ליצירתיות וחשיבה מעבר לקופסה תוכלו להתקבל במהירות למקום העבודה ולתת להם תנאי שכר שהייתם רוצים. נכתב באדיבות מכללת סולו לימודי תקשורת חזותית

דברו איתנו בוואטספ