Наш Блог

הבלוג שלנו

קורס טכנאי מחשבים

קורס טכנאי מחשבים יכשיר אתכם לעיסוק במקצוע נדרש ומבוקש, אשר מזמן שפע של אפשרויות והצעות עבודה בתחזוקת מחשבים ובשדרוגם. בכל גוף עסקי, בשוק הפרטי ובמגזר הציבורי, בארגונים חברתיים ובמוסדות שונים - בכולן יש מחשבים ובחלק ניכר מערכות מחשוב מורכבות. על מנת להבטיח כי הן ישרתו את מי שתלויים בהן באופן שוטף חשוב להבטיח כי לרשותם יהיה, נגיש וזמין, טכנאי מחשבים מקצועי, מאומן ומיומן, באיתור תקלות ובעל יכולת לתת מענה לכל בעיה ולכל תקלה העוללים להאט את פעולת המחשבים ולא אחת, חלילה, להשביתם כליל. קורס ייעודי במכללה המציעה מגוון קורסים של טכנאי שירות בכלל וטכנאי מחשבים בפרט יכשיר אתכם בקורס מרוכז, המציע את כל הנושאים החשובים והרלוונטיים לרכישת ידע נדרש לאיתור תקלות בתוכנת המחשב ובחומרתו, להתקנת מחשבים ולשדרוגם ולאספקת מכלול שירותי תמיכה במחשבים לאנשים פרטיים ולבעלי עסקים, לחברות,למוסדות ולארגונים שונים

היכן כדאי ללמוד קורס טכנאי מחשבים?

אין ספק כי בחירה מושכלת במוסד לימודי המכשיר את הלומדים בו להשתלבות מהירה בשוק והדגש בתכנית הלימודים בו הוא על לימוד מעשי ויישומי עשוי להיות המקום הטבעי והמועדף על המתכננים לעצמם עתיד בתחום מבוקש, אשר הדרישה לאנשי מקצוע בו הולכת וגוברת ככל שעסקים, חברות וארגונים שונים מטמיעים מערכות מחשוב מקדמות המהוות את ליבת העסק והעיסוק שלהם. המינהל הטכני - המכללה המובילה לטכנאי שירות - מנגישה ומזמנת עבורכם אפשרות ללמוד קורס זה באחד משני המרכזים שלה. ייחודו של הקורס ואחד ממאפייניו העיקריים הוא השילוב של עבודה מעשית, המתבצעת במעבדה משוכללת המאפשרת ללומדים לאתר תקלות במחשב כבר במהלך הקורס, עם ידע עיוני רחב ומקיף.

מה לומדים בקורס טכנאי מחשבים?

טכני הלימוד מגוונים. הם כוללים את כל מה שנדרש וחשוב לדעת על מנת להתמקצע בתחום זה. בין הנושאים הנלמדים בקורס טכנאי מחשב: 1. מושגי יסוד במחשבים, מונחים רווחים בתחום התוכנה, החומרה והרשתות. 2. מעבדים שונים בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות. 3. לוחות אם בטכנולוגיות שונות ובאפיקים מתקדמים. 4. ממשקים שונים לוח ובהתקני האחסון, דיסק קשיח, הגדרת המערכת והכנתה לעבודה. 5. התקנת וידאו, מולטימדיה וטיפול בתקלות נפוצות. 6. שיפור ואופטימיזציה של ביצועי מערכת המחשוב באמצעות התקנת כ מערכות ההפעלה ושימוש בהגדרות מערכת מתקדמות. 7. תחזוקת המחשב, אבחון תקלות ופתרונן, זיהוי וירוסים ושאר מזיקים העלולים לשבש את פעילות המחשב ולגרום לו נזק חמור. 8. עבודת הטכנאי בסביבת האינטרנט. 9. מבוא לרשות חיבור מחשבים והיכרות עם סוגי רשתות שונים, מדפסות ומשאבים נוספים. היתרונות והתועלות של לימודי קורס טכנאי מחשבים א. בתוך זמן קצר רוכשים מקצוע משתלם, המקל על יציאה לשוק העבודה. ב. מקצוע אשר תמיד קיימים דרישה וביקוש לבעליו. ג. מקצוע מעניין, מאתר, הפותח אופק תעסוקתי מגוון. ד. המורים הם אנשי מקצוע בעלי ניסיון מעשי רב ועשיר בתחום והם מכשירים את התלמידים להשתלבות מהירה בתחום. ה. מדובר בתחום שההתפתחויות החלות בו הן מהירות ולכן נדרש מבוגרי הקורס להתעדכן באופן קבוע ושוטף בחידושים השונים. העיסוק המעשי בתחום מאפשר לצבור ידע וניסיון ולשכלל את היכולות המקצועיות.

לאן מועדות פניהם של בוגרי הקורס?

לבוגרי הקורס, המתקיים הן במסגרת מסלול ערב והן במסגרת מסלול שישי (ועל פי דרישה גם במסלול פרטני "אחד על אחד"- מורה מול תלמיד), מוענקת תעודת טכנאי מחשבים מטעם המכללה לטכנאי שירות בכפוף לעמידה בתנאי הסף הנדרשים לזכאות לתעודה. התעודה מהווה כרטיס כניסה למקומות עבודה, שבהם נדרש טכנאי מחשבים. במינהל הטכני עומד לרשות המתעניינים בלימודי מקצוע טכני צוות של יועצים שיוכל לאפיין ולהגדיר אתכם ועבורכם את התחום המתאים לכם בהינתן הרצונות, השאיפות והציפיות. טכנאי מחשבים הוא אחד המקצועות היותר מבוקשים והיותר אטרקטיביים. בצלחה!

דברו איתנו בוואטספ