Наш Блог

הבלוג שלנו

קורס ניהול רשתות תקשורת MCSA \ MCSE

בשירו "דון קישוט" כותב יהונתן גפן באחת השורות "כל המלחמות עכשיו זה על חשמל". אם לשאול את הדימוי ניתן לקבוע כי כל המלחמות – ולא רק הן - עכשיו זה על מחשבים וסייבר. מערכות מחשוב בפרט ורשתות תקשורת בכלל מהוות תשתית חיונית, קריטית ובמידה רבה גם קיומית, של מערכות רבות, לרבות, כמובן, מערכות ביטחוניות. תקינותן וכשירותן של רשתות תקשורת הן תנאי הכרחי להעברת מידע חיוני מהיר, און ליין, והצורך בתפעול, בטיפול ובתחזוקה שוטפת מחייב הכשרת כוח אדם מקצועי.

ללמוד במכללה המכשירה אנשי מקצוע בתחום נחשק ונדרש

אחד היתרונות המובהקים של לימוד ניהול רשתות תקשורת במכללת המינהל הטכני הוא בכך שהמסיימים את הקורס מקבלים תעודה בינלאומית של מיקרוסופט – MCSA המסמיכה אותם לתת מענה מקצועי בתכנון מערכות רשתות תקשורת ובהקמתן, איתור ותיקון תקלות ברשת, ומתן כל שירות חיוני ונדרש בתחום זה. כבר במהלך הלימודים רוכשים התלמידים ידע מעשי במעבדה משוכללת שבה מתנסים בבנייה ובהקמת רשתות תקשורת הן ברמת הגדרות הרשת והן ברמה הפיסית והטכנית שלה.

מסלולי לימוד גמישים

מתכונת הלימודים במכללת המינהל הטכני מאפשרת בחירה בין חלופות אחדות, כך שלמי מכם שלא יכולים להתפנות במהלך יום העבודה מוצע מסלול ערב פעמיים בשבוע או, לחלופין, מסלול מרוכז בימי שישי או מסלול פרטני במסלול מואץ. על מנת לבחור את המסלול המתאים לכם תוכלו להתייעץ עם היועצים ועם המרצים במכללה, אשר עומדים לרשותכם בכל דבר ועניין הקשורים ללימודים במכללה.

להתחיל מבראשית - קורס טכנאי מחשבים

קורס זה מתאים ביותר למי שלמדו קורס טכנאי מחשב, שאף הוא מוצע במכללה, ובו מוכשרים התלמידים כטכנאים לתחזוקת מחשבים אישיים, שיכולים לתת מענה מקצועי נרחב לתקלות בחומרה ובתוכנה, לשדרג מחשבים ולספק את כל שירותי התמיכה הנדרשים למשתמשים אישיים ולעסקים שונים. תעודת סיום קורס מטעם המכללה פותחת בפניכם את מניפת אפשרויות בלתי נדלות לתעסוקה בתחום שהביקוש לו נמצא בעלייה מתמדת, ככל שחברות וארגונים כמו גם אנשים פרטיים מבססים את פעילותם על מחשב.

שילוב של לימודים עיוניים ומעשיים

תלותם של רבים מאתנו במחשב הופכת את בעלי הידע בתחזוקתו ובשדרוגו לבעלי מקצוע נדרשים, קל וחומר מי שמחזיקים בידם תעודת הסמכה בניהול רשתות תקשורת. ההתנסות המעשית במעבדה משוכללת מאפשרת רכישת ניסיון מעשי תוך כדי הלימוד. הלימוד העיוני אינו מנותק מהשטח, מהמעשה, אלא מהווה תשתית חיונית לו.

עדויות של בוגרים

על פי עדות רבים מבוגרי הקורסים השונים במכללה בכלל ושל בוגרי קורס ניהול רשתות תקשורת וטכנאי מחשבים בפרט ניתן ללמוד על הערך והתועלת שהלימודים השיאו להם. הודות לתעודת ההסמכה מטעם מכללת המינהל הטכני, אשר שמה הולך לפניה כמוסד המכשיר אנשי מקצוע טובים ונדרשים, הם התקבלו למקומות עבודה שמהווים עבורם לא רק מקור פרנסה אלא גם כר נרחב ועשיר להתפתחות מקצועית מתמדת. מדוע כדאי ללמוד ניהול רשתות תקשורת במכללת המינהל הטכני? 1. יש בה מרצים מעולים, בעלי ניסיון מקצועי עשיר בתחום וניסיון רב בהדרכה. 2. לרשות התלמידים עומדות מעבדות עם ציוד משוכלל וחדשני. 3. תכנית הלימוד תואמת את הדרישות של השוק. 4. המכללה מסייעת לבוגרים בהשמה לעבודה. 5. הלימוד מתבצע בקבוצות קטנות, ובמסלול הפרטני ב'אחד על אחד', מרצה מול סטודנט. 6. המכללה מספקת ספרות מקצועית המסייעת לתלמידם בכל משך הקורס ונשארת ברשותם עם סיומו ומהווה כלי עזר חשוב בעבודתם. בוגרי הקורס לא חשים עצמם עם יציאתם לשוק העבודה כמי שקופצים למים הקרים; הם למדו לשחות היטב במהלכו והם "התחממו" היטב לפני כניסתם.

דברו איתנו בוואטספ