Наш Блог

הבלוג שלנו

קורס מקצועי לבניית אתר וורדפרס

כמה קורס כזה יכול לעלות?

האמת שיכול להגיע לאלפי ועשרות אלפי שקלים. וגם בעל עסק שרוצה פשוט לבנות אתר לא רוצה ללמוד הכל אלה יקח בעל מקצוע, ולכן יצתרך להשקיע אלפי שקלים בשביל שיבנו לו את האתר.

מה יוצא מכל מזה?

שבסוף משקיעים אלפי שקלים מה שבעצם אפשר להשיג בחינם! אנשים לא יודעים אבל קיים קורס לבניית אתרים בחינם שילמד אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת בשביל לבנות אתר מקצועי בלי להסתבך או להשקיע אלפי שקלים.

למה דווקא וורדפרס?

ישנם המון סיבות לבחור דווקא את המערכת של וורדפרס, והרבה נוטים לחשוב שאם המערכת חינמית אז כנראה היא לא טובה, אבל האמת שהמערכת הזאת היא הטובה והמתקדמת היום באינטרנט. אלפי מפתחים בארץ ובעולם עובדים על הפיתוח של וורדפרס כדי שתהיה המערכת המתקדמת בעולם (לא סתם 20% מהאתרים בעולם בנויים מוורדפרס.( אבל תכלס - וורדפרס היא מערכת שלא צריך להתעסק בקוד או לדעת הכלל קוד ויכול להיות לך אתר מדהים עם נראות מקצועית ושיווקית.

קיימים עוד מספר יתרונות בוורדפרס :

1. היא חינמית מה שאומר שהעלות היחידה שיש היא על האחסון והעלות היא מזערית (3$). 2. גוגל נורא אוהבים אתרי וורדפרס ומעודדים שימוש בהם בכך שמעלים את הדירוג שלהם בגוגל. 3. המערכת הזאת מותאמת לכל השפות (כולל עברית). 4. הנראות של אתר וורדפרס היא כאילו בונה אתרים מוסמך בנה את האתר (הודות לאלםי המפתחים בעולם שדואגים לכך.) 5. וורדפרס נגישה לכל הדפדפנים בעולם 6. והכי חשוב - יש בה תבניות שהם רספונסיביות (מותאמות למובייל) מה שמשפיע ישירות על חווית הלקוח הפוטנציאלי! וישנם עוד המון סיבות שהמקום צר מלהכיל... אז מה בעצם מלמדים בקורס החינמי לבניית אתרים בוורדפרס : בקורס עצמו נלמד איך להתקין וורדפרס, וכן מה הץוספים המומלצים שצריכים להיות. בנוסף נבין איך אנחנו עורכים כל דבר באתר שלנו ונראה איך אנחנו יכולים להביא את האתר לנראות מקצועית וטובה. וכן נלמד על איך לבנות דפי נחיתה דרך וורדפרס מה הייתרונות של דפי נחיתה בוורדפרס ועוד... כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להירשם באתר ולעשות אחד לאחד ע“פ שלבים ברורים שינחו אתכם במהלך הקורס.

למען ההגינות והיושר :

מה אנחנו מקבלים מהמידע שאנחנו נותנים לכם בקורס? אתר סופר מרקטינג מביא לכם את הקוקסים בחינם, והבניה של אתר וורדפרס היא אכן בחינם, אם כך אז מה אנחנו מרוויחים מהסיפור? אז למען ההגינות יש דבר אחד שעליו תצטרכו לשלם והוא לא קשור אלינו אלה לאינטרנט בכללי, כל אתר חייב אחסון לאתר ולכן יש תשלום מזערי על האחסון (משהו כמו 3$ לחודש) ופה אנחנו מרוויחים, במידה ותרכשו אחסון דרכינו אנחנו נרוויח מעט בשביל להמשיך להחיות את האתר. אבל גם אתם תקבלו מזה משהו, בגלל שאנחנו רוצים לעודד אנשים לרכוש דרכינו אחסון, בנינו עוד סרטוני בונוס ששווה לקבל. - נכתב ע“י יהודה מור מאתר ”סופר מרקטינג“

דברו איתנו בוואטספ