Наш Блог

הבלוג שלנו

מה בתכנית? קורס תוכניתן CNC

קורסי מחשב שונים הפכו בשנים האחרונות לקורסים מבוקשים בשוק ונחשקים בשל הפוטנציאל הרב הגלום בהם ובהיותם מסלול הכשרה יעיל ואטרקטיבי לקבלת תעודת הסמכה מקצועית ההופכת את בעליה למבוקשים בשוק העבודה. מכללה המינהל הטכני מאופיינת ומצטיינת כמכללה המדגישה את השילוב בין ידע עיוני ובין רכישת ניסיון מעשי במהלך הלימודים. אם מי מכם מתכננים ללמוד להיות טכנאי שירות במגוון תחומים, תוכלו לקבל מידע, ייעוץ והמלצות על אודות הקורסים השונים, בין השאר מבוגריהם. בין הקורסים מוצע גם קורס תוכניתן CNC "פרטני רץ" במסלול בוקר. ייחודו בכך שהוא מכשיר בתוך זמן קצר, בתכנית לימודים מרוכזת ואינטנסיבית, בעלי מקצוע נדרש ומבוקש. הלימודים המעשיים מאפשרים להטמיע את החומר העיוני ולרכוש ידע נרחב בתוך זמן קצר. בתחילת הלימודים רוכשים התלמידים ידע בשרטוט ממוחשב באמצעות סולידוורקס ובהדרגה מיישמים ומממשים את השרטוט בתוכנת הסולידקאם. כל תלמיד מקבל ערכת תרגל בלימודי הסוליד.

הסיבות לדרישה לבוגרי קורס זה

הואיל ותעשיית המתכת היא הגדולה והמתפתחת בעולם, המשולבת גם בתחום ההי טק, והדרישות בה גבוהות ומחמירות, נדרשים בעלי מקצוע איכותיים היודעים לתפעל מכונות משוכללות. הקורס הייעודי מכשיר את התלמידים לתכנון ולייצור במכונות במכונות CNC ממוחשבות.לבוגרים, בעלי ידע בשתי התוכנות הפופולאריות המובילות בעולם בתחום תכנון וייצור באמצעות מחשב (תיב"ם) SolidWorks +SolidCam - יש יתרון יחסי על פני המתחרים על משרות ותפקידם בתעשייה.

מה לומדים?

נושאי הלימוד מגוונים ביותר וכוללים, בין השאר: " היכרות עם הטכנולוגיה ועם סוגי הכלים בעיבוד שבבי (לרבות העדכונים החמים ביותר בטכנולוגיה הקיימת בשוק), סוגי מתכות והשימושים הרווחים בהן, חוזק חומרים, מדידות טכניות, קריאת שרטוט טכני, שיטות מדידה ובקרת איכות, שרטוט בתלת מימד, תכנון בעזרת מחשב, טכנולוגיות תכנות מתקדמות, תכנון תהליכי ייצור בסביבת SolidCAM, כרסום וחריטה CNC ועוד.

מתכונת ואופן הלימוד

הלימוד מתבצע בשיטת "אחד על אחד", כלומר לימוד פרטני המותאם ליכולת ולקצב הלימוד של כל תלמיד. התלמידים מקבלים לבתיהם את התוכנה כדי לתרגל ולהתאמן בה. את השיעורים מעבירים מרצים שבאים מתחום התעשייה והם בעלי ניסיון מעשי רב ביותר. במהלך הלימודים בקורס מופנים התלמידים אל מפעל לעיבוד שבבי שבו הם מתנסים בתכנון וייצור באמצעות מחשב. יישום הידע הנלמד והתנסות בעבודה כבר במהלך הלימודים מאפשרת לתלמידים להתוודע אל "העולם האמתי"- במירכאות ובלעדיהן, לחוש את הדופק של התעשייה ולרכוש ניסיון מעשי שהוא כה חשוב להמשך דרכם וליכולת להשתלב בשוק העבודה במקצוע שאותו הם רוכשים.

זהירות - בוגרי הקורס עלולים להיחטף!

תעודת תוכניתן CNC מטעם המינהל הטכני - המכללה לטכנאי שירות מהווה כרטיס כניסה למקומות עבודה רבים. קיימת דרישה מתמדת, הולכת וגוברת, לאנשי מקצוע בתחום תיב"ם. תעודת הסמכה בתחום זה בכלל ותעודה מטעם המינהל הטכני בפט עשויה לפתוח בפני מי שהיא מוענקת להם דלתות אל אופק תעסוקתי מעניין, מאתגר, מספק ומתגמל מכל הבחינות. הידע התיאורטי הנרחב והניסיון הנרכש הן במעבדות המשוכללות במכללה והן במפעל לעיבוד שבבי שבו רוכשים התלמידים ידע מעשי הופכים אותם, עם סיום לימודיהם, לבעלי מקצוע שיש להם הרבה מה להציע, לתרום ולהועיל.

ללמוד מקצוע או להסב אותו

הקורס המוצע מתאים למי מכם שמתלבטים בראשית הדרך מה כדאי ללמוד. קורס תוכניתן CNC הוא קורס שיהפוך אתכם לבעלי מקצוע נדרש ונחשק בתוך זמן קצר. הוא עשוי להתברר לכם לא רק בתחום שכדאי מאוד ללמוד אותו אלא לתחום שמועיל ומשתלם מאוד ללמוד ולרכוש את הידע העיוני ואת הניסיון המעשי הנרכשים במהלכו. הוא מתאים גם לבעלי מקצועות אחרים שמעוניינים, מכל סיבה שהיא, לעבור הסבה מקצועית ולרכוש מקצוע נוסף, מאתגר ואטרקטיבי.

דברו איתנו בוואטספ