Наш Блог

הבלוג שלנו

ללמוד ולעבוד בעת ובעונה אחת

הביקוש המתמיד לטכנאי מחשבים הולך וגובר. הוא נמצא במגמת עלייה קבועה ומתמדת. מערכות מחשוב מהוות את התשתית החיונית לקיומה של כל מערכת - עסקית, מוסדית, פרטית. המידע האצור ומגובה במחשבים מהווה את הליבה העיקרית של כל גוף. מסגרת הלימודים במינהל הטכני - המקום הטבעי והמועדף על ידי רבים ללמוד מקצועות מגוונים בכלל וטכנאי מחשבים בפרט - מאפשרת שילוב עבודה ולימודים. הלימודים בקורס טכנאי מחשבים מתקיימים בשעות הערב כך שהתלמידים יכולים להגיע ללימודים לאחר יום עבודה. לחלופין מוצעים לימודים בימי שישי, אשר מאפשרים לרבים העובדים חמישה ימים בשבוע להתפנות ללימודים בימי שישי.

לימוד אפקטיבי מרוכז וממוקד

היתרון המובהק של מכללה, אשר התפיסה הבסיסית שלה ותכנית הלימודים שלה מיועדים להכשיר את בוגרי הקורסים להשתלבות מהירה בשוק העבודה הוא בדגש על התנסות מעשית במהלך הלימודים. כיתות שהן מעין מעבדות המצוידות בציוד טכנולוגי משוכלל, מהווים מקום ומסגרת להכשרה מקצועית אידיאלית. זו אחת הסיבות המרכזיות לכך שרבים מהבוגרים מעידים על התועלת הרבה שהפיקו מהלימודים שאפשרו להם כניסה והשתלבות בשוק העבודה במקצוע שאותו למדו. כאשר מדובר בקורס קצר ואינטנסיבי קל יותר לרכז מאמץ. כאשר תלמידים יודעים כי הם יכולים להסתייע במורי המכללה וביועציה הן כדי לקבל החלטה מושכלת של תחום הלימודים והן על מנת לקבל עזרה חשובה במציאת מקום עם סיומם יש להם מוטיבציה להשקיע.

אין צורך להתנתק משגרת החיים

מתכונת הלימודים מאפשרת לשמור על שגרת החיים ועל סדר היום מבלי להינתק מהם. לימודי ערב מתאימים לרבים שאינם יכולים להתפנות ללימודים במהלך היום. לימודים בימי שישי מאפשרים לרבים שלא יכולים ללמוד גם לא בשעות הערב להתפנות ללימודים ביום הפנוי מעבודתם. לבד מהיתרון הזה נהנים התלמידים מתמיכה מתמדת של המרצים הנגישים עבורם בכל שעה.

בוגרי המכללה - הם שיעידו, הם שיגידו

עדות "נחתומים על עיסתם"- כפי שניתן להתרשם מעדותם של בוגרים שונים הן בכתב והן בעל פה (בווידיאו) - ממחישה את התועלת הרבה שהפיקו מלימודיהם במכללת המינהל הטכני ובהשתלבותם בשוק העבודה. יש ביניהם כאלה שהתחילו את הלימודים כאשר לא היה להם כל מושג בתחום שבו הם רצו להתמחות. יש בהם מי שהלימודים היו לצורך הסבה מקצועית. יש מי שביקשו לרכוש מקצוע נוסף כדי להגדיל הכנסה. אלה ואלה- כולם כאחד העשירו את עולמם בידע חיוני ונדרש וראו ברכה בלימודיהם ובעמלם.

השינוי שמחוללים הלימודים בחיי הבוגרים

עיון ברשימת הקורסים מלמד על הדרישה של בעלי מקצוע בתחומים אלה ועל הביקוש ללמוד אותם. לדוגמה: קורס טכנאי מחשבים וקורס ניהול רשתות, קורס טכנאי שירות למוצרי חשמל ביתיים, קורס טכנאי מערכות מיגון ומצלמות אבטחה, קורס טכנאי סלולר, קורס מכשור רפואי, קורס מיגון ושמע לרכב, קורס תוכניתן CNC פרטני, קורס מיגון לבתים ומוסדות ועוד. חלק מהבוגרים הם אנשים שלא התכוונו לבצע הסבה מקצועית אלא לרכוש מקצוע נוסף שיסייע להם להגדיל הכנסה (צדדית). תוך כדי עבודה במקצוע החדש הם נשאבו אליו, נוכחו לדעת כי גלום בו פוטנציאל רב, והפכו אותו למקצוע הראשי ולעיסוק המרכזי.

השורה התחתונה

מתכונת הלימוד המוצעת בשתי שלוחות המכללה מאפשרת שילוב מיטבי בין עבודה ולימודים. בתוך זמן קצר ניתן לרכוש בה מקצוע מבוקש ונדרש. בכל משך הלימודים וההכשרה המקצועית נהנים התלמידים והבוגרים מאוזן קשבת ומעזרה פרטנית. הידע הרב, הניסיון העצום, המרצים המעולים, הקורסים המגוונים, כל אלה הופכים את המינהל הטכני למכללה מובילה בישראל להכשרת טכנאי שירות בתחומים ה"חמים" ביותר בשוק. בוגרים המצוידים בתעודת סיום מטעם המכללה זוכים לעדיפות על פני מועמדים אחרים בקבלה למקומות עבודה טובים ולמשרות נחשקות.

דברו איתנו בוואטספ