Наш Блог

הבלוג שלנו

לימודי עיצוב גרפי איך להיות מעצבים גרפיים

זה לא חדש שבשנים האחרונות נוצר ביקוש עצום למעצבים גרפים וגרפיקאים, אין ספור מדורים ומודעות דרושים מלאות במשרות למעצבים מקצועיים שיתנו את הדרישה הגוברת של לקוחות למיתוג ועיצוב חזותי לאתרי אינטרנט ופרסום ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, הביקוש יצר גם קבוצות גדולות מאוד של בעלי עסקים שמחפשים מעצבים, הסיבה לכך היא שרבים בוחרים לעבוד בתחום זה מהבית כפרילנסרים ולכן נוצר מחסור בכוח אדם מקצועי לעבודה כשכירים. במאמר זה ניתן לכם מידע רחב איך להתחיל ללמוד את התחום של לימודים עיצוב גרפי מקצועיים לתעודה ותיק עבודות.

מה לומדים?

במסגרת הקורסים המקצועיים במכללות לעיצוב גרפי או בתי ספר ללימודי גרפיקה ממוחשבת כולם יתחילו אתכם בלימוד מקצועי של תוכנות העיצוב גרפי שהם מפורטות לכם בפסקה למטה החל ממה כל תוכנה עושה וכיצד היא מסתכרנת עם עבודתם של הגרפיקאים והמעצבים. הלימודים אינם כוללים רק את לימודי התוכנות לגרפיקה אלה כוללים את לימודי תורת העיצוב הגרפי, חוקים לבניית קונפסט ועמידה בדרישות של מיתוג מקצועי לחברות לקידום מכירות או שיווק חזותי של מסעות פרסום. פוטושופ - תוכנה זאת מיועדת לעבודה על תמונות והעברת מסרים חזותיים דרך מניפולציות על תמונות, פוטושופ הנה התוכנה הפופולרית ביותר בעולם העיצוב אך לא מספיקה לקריירת המעצב הגרפי לשאר קטגוריות שונות בעיצוב. אילוסטרייטור - תוכנה זאת מיועדת לעיצוב כרטיסי ביקור והכנת לוגואים מעוצבים וקטורים, שימושית מאוד לעולם הציירים והיא חשובה מאוד בקריירת המעצבים, דרכה הם בונים עיטורים גרפיים ובונים קונספט מיתוגי ללקוחות. אינדיזיין - תוכנה זאת מיועדת לעבודה על בנייה של חוברות וספרים, אליה נכנסים רוב העיצובים שנעשו בתוכנות הפוטושופ ואילוסטרייטור, יכולות התוכנה הם דומות מאוד לתוכנות מלל אחרות להכנת ספרים אך ידידותית מאוד עם תוכנות של חברת אדובי, התוכנה פחות עיצובית והיא חשובה בכל מה שקשור להבאה לדפוס ולבניית דפים אלקטורנים לאינטרנט.

תיק עבודות - הבאה לדפוס ולאינטרנט

מלבד התעודה שתקבלו בסיום הלימודים שלכם כמעצבים גרפיים או גרפיקאים, עליכם להציג תיק עבודות מקצועי כדי להתקבל למקומות עבודה או לסירוגין לעבוד עם לקוחות מהבית, תיקי העבודות יכלול פרוייקטים שונים שביצעתם בתחום העיצוב הכוללים: עבודות מיתוג ובניית קונספט, עיצוב מודעות מכירותיות להנעה לפעולה לרשתות חברתיות כגון פייסבוק, בניית כרטיסי מיתוג ומתן פתרונות גרפיים לדרישות ללקוחות כגון עיצוב אריזות או בנייה של הדמיות דיגיטליות, תיק העבודות יכול להיות באתר האינטרנט שלכם או בבלוג שתפתחו כדי לשים את כל העבודות הגרפיות שלכם, עליכם להראות בתיק הדיגיטלי עד כמה אתם יצירתיים ואיך אתם יכולים להעביר רעיון או מסר בצורה של אלמנטים גרפיים למרחב וגם באמצעות תמונות, התיק הדיגיטלי הוא הדבר היחידי שיפתח בפניכם דלתות כיום ולא התעודה שתקבלו, התעודה אולי תאשר שלמדתם במקום מסודר אך לא תעיד עד כמה אתם יצירתיים.

דברו איתנו בוואטספ