Наш Блог

הבלוג שלנו

אינסטלטורים – איך לימודי אינסטלציה יעשו אותך מיומן יותר?

יש לך זוג ידיים טובות והחלטת להיכנס לתחום? או אולי אתה כבר עובד בתור אינסטלטור מתחיל? הנה כמה סיבות טובות שבגללן כדאי לך ללמוד את המקצוע בצורה מסודרת

בוא נבין רגע: מה תפקיד האינסטלטור?

באופן כללי, שרברבות נחלקת לשני תחומים עיקריים:
  • התקנת צנרת מים וביוב ורכיביה
  • תיקון צנרת מים וביוב ורכיביה
אינסטלטורים עוסקים בשני התחומים גם יחד, כעצמאים או שכירים. יש כאלה שמומחים יותר בתחום כזה או אחר, בהתאם להעדפה האישית והניסיון המקצועי של כל אינסטלטור.

מהן הדרכים בהן ניתן לרכוש את המקצוע?

באופן כללי, אינסטלטורים אמינים ברחבי הארץ רוכשים את המקצוע שלהם בשתי דרכים עיקריות, והטובים משלבים ביניהן. 1. התלמדות לצד בעל מקצוע ותיק יש לא מעט אינסטלטורים שהתחילו לעסוק במקצוע באופן עצמאי רק אחרי שעבדו לצד בעל מקצוע ותיק במשך כמה שנים, עד שלמדו מהניסיון שלו כיצד לבצע התקנות שונות ותיקונים. 2. קורס מקצועי איכותי לומדים בדרך כלל בגילאים צעירים – מיד לאחר השרות הצבאי או אפילו בתיכון (כיום כבר פחות) – או במסגרות של קורסים במכללות פרטיות ומקצועיות, גם בגילאים מבוגרים יותר. קורסים מקצועיים נתונים לפיקוח של משרד הכלכלה וברוב המקרים הם מעודכנים בטכנולוגיות ובטכניקות המודרניות ביותר בהן משתמשים אינסטלטורים. בסיום הלימודים, יש הרבה בוגרים שחוזרים או פונים לעבוד כשוליות עם בעל מקצוע, עד שהם רוכשים ניסיון מעשי בתחום.

מהם היתרונות של לימודי מקצוע האינסטלציה, במקום התלמדות נטו?

רכישת רקע התיאורטי בכל תחום מקצועי, חשוב מאוד לדעת ולהבין את הרקע התיאורטי למקצוע.
  • הבנה של הרקע התיאורטי מקלה על ההבנה של ההיגיון מאחורי דברים רבים, ומאפשרת למצוא פתרונות טובים ומהירים יותר למגוון גדול של בעיות.
  • אינסטלטור שלא יבין מדוע הוא עושה דברים מסוימים בצורה מסוימת, לעולם לא יוכל לעשות שום דבר בצורה ייחודית ולפתור בעיה בצורה מקורית. כל דבר ייקח יותר זמן, ובסופו של דבר, זמן שווה כסף – וחשיבה מקורית שווה מוניטין.
רכישת ידע עדכני בכל תחום מקצועי חייבים להישאר מעודכנים בכל החידושים:
  • יצרנים רבים מכניסים כלים ומוצרים חדשים לשוק, יש פתרונות מקצועיים חדשים לבעיות טכניות מטרידות, ועוד.
  • בנוסף, הודות לאינטרנט, צרכנים היום הרבה יותר מעודכנים בתחומים מקצועיים, ויש להם ידע רב. אף אינסטלטור לא רוצה ללמוד את המקצוע שלו מבעל דירה, שקרא מאמר באתר כלשהו
לימודים בקורס אינסטלציה מקצועי שמים אותך בקו אחד עם הנעשה בתחום ועם הפתרונות המודרניים והעכשויים ביותר ומשדרגים מאוד את היכולות המקצועיות שלך.

סיכום? שילוב נכון של לימודים והתנסות

הדרך הטובה ביותר ללמוד את מקצוע האינסטלטור היא קודם כל קורס מקצועי, שנמצא בפיקוח של משרד הכלכלה או גוף מקצועי חיצוני. קורס כזה צריך להיות מורכב מחלקים תיאורטיים ומעשיים ואלה מלמדים אותך את ההיגיון מאחורי פעולות, מקנים לך כלים ואמצעים שונים ומפתחים את המיומנות המקצועית שלך.

דברו איתנו בוואטספ